صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
اخبار
خبرنگار سه شنبه 19 ارديبهشت 1402


قبل از اینکه در مورد مزایای کمپ نوروزی و اهمیت خوابگاه تحصیلی نوروز صحبت کنم، بگذارید یک داستان کوتاه برای شما تعریف کنم. یک روز از میشائیل شوماخر قهرمان فرمول 1 پرسیده شد که راز موفقیت او چیست؟ شوماخر پاسخ می دهد: در مسابقه، هرگاه به گوشه ای یا مانعی که دیگران در آن ترمز می کردند، نزدیک می شدم، نفس نفس می زدم. این نقل قول شوماخر به شما کمک می کند تا متوجه شوید که اگر می خواهید موفق شوید، زمانی که دیگران دست از تلاش نمی کشند باید بیشتر تلاش کنید. همه ما بارها این جمله را شنیده ایم. با کمی تفکر می توانیم معنی این جمله را بفهمیم. در آداما به بررسی نیاز به اردوهای تحصیلی در عید و تاثیر شبانه روزی تحصیلی در نوروز می پردازیم. اهمیت اردوی تحصیلی عید

همه دانش آموزان کنکور (نه فقط کلاس دوازدهم) که در حال آماده شدن برای کنکور هستند می دانند که تعطیلات نوروز بهترین زمان برای مطالعه و جبران درس های از دست رفته است. زیرا در مدرسه شبانه روزی دانش آموزی نوروزی شما حداقل 2 هفته فرصت دارید فقط مطالعه کنید. برای امتحاناتی که حتی یک دقیقه آنها بسیار ارزشمند است، 2 هفته زمان بسیار بسیار خوبی است و با برنامه ریزی مناسب می توانید از روزهای عید خود نهایت استفاده را ببرید. ممکن است با خود بگویید خوشحال هستید، در تعطیلات عید یا مهمون داریم یا میریم مسافرت و مهمانی. چه کسانی می توانند در تعطیلات نوروز درس بخوانند؟ چطور می توانیم در میان این همه هیاهو و رفت و آمد روی درس خواندن و آمادگی برای کنکور سراسری تمرکز کنیم؟ این یک سوال عالی است. البته وقتی سرتان شلوغ است، عید نوروز می‌روید، سفر می‌کنید، به مهمانی دعوت می‌شوید و مهمان دعوت می‌شوید، تنها چیزی که نمی‌توانید روی آن تمرکز کنید مطالعه و تست زدن است. برای کنکور سراسری است. اما من یک پیشنهاد خیلی خوب دارم: به مدرسه رژیم غذایی عید مطالعه بپیوندید.


وضعیت اقامت نوروزی چگونه است؟

حتما نام پانسیون تحصیلی عید را شنیده اید. چند سالی است که مشاوران تحصیلی و کسانی که برای کنکور برنامه ریزی می کنند و هرکسی که با کنکور سر و کار دارد. آنها برای جلوگیری از هدر رفتن فرصت طلایی تعطیلات نوروزی، اردوی نوروزی برای مطالعه و مطالعه در ایام عید راه اندازی کرده اند. پانسیون نوروزی جایی است که در آن به تفریح ​​و سختی می پردازید. این اردوی نوروزی سرگرم کننده است زیرا شما تجربیات خوب زیادی کسب می کنید و با افراد جدیدی آشنا می شوید که با آنها یک هدف مشترک دارید که موفقیت و کسب رتبه برتر در کنکور است. یک حس رقابت نزدیک بین همه داوطلبان واقعی کنکور وجود دارد. اما در اردوی تحصیلی عید تعداد زیادی داوطلب کنکور را در کنار خود می بینید، حس رقابت را در شما ایجاد می کند. چون دانش آموزانی را می بینید که مثل شما تعطیلات نوروزی و تفریح ​​عید خود را پشت سر گذاشته اند و در عید درس خواندن را با مشکل مواجه کرده اند. وقتی این حس رقابت وجود دارد و می بینید که افراد زیادی هستند که با داشتن یک آزمون خوب می توانند جلوتر باشند، شما سعی می کنید همان کسی باشید که قرار است از بقیه آزمون ها جلو بیفتید. بهترین. اینجا با تاثیر اردوی نوروزی آشنا شدید.

معروف است که هر ساله داوطلبان زیادی برای شرکت در کنکور سراسری اقدام می کنند و رقابت بین آنها سخت است. اما اکثر دانش آموزان فقط این را می دانند و خیلی ها هستند که هیچ تلاشی برای صعود به این اولین ماراتن نمی کنند و ضرورت اردوی آموزشی نوروزی برای موفقیت را نمی دانند. اما وقتی افرادی را می بینید که نزدیک ترین اهدافشان شبیه شماست، این مسابقه شما را تشویق می کند تا در پانسیون نوروزی سخت کار کنید. "کی شنیدی؟" این نمونه بارز چنین انتقالی است. همه چی میگن ببین چند صد هزار نفر برای کنکور ثبت نام میکنن همه تلاش میکنن ولی کی گوش میکنه؟ برخی از شما ممکن است نگران تحصیل، اهداف، کنکور و... اطراف خود باشید. شما می توانید گروهی از افراد را ببینید که ترک تحصیل می کنند و وقتی آنها را می بینید به خود می گویید چه کسی دوباره آنها را خواهد خواند و همه آنها می گویند رقابت سختی است و همه کلمات جعلی هستند. اما در فضایی مثل مدرسه شبانه روزی نوروزی، وقتی افرادی مثل شما را می بینید که تمام وقت و انرژی خود را صرف مطالعه و امتحان می کنند، انگیزه شما را برای یادگیری و رسیدن به اهدافتان افزایش می دهد.



❃ مزایای اردوی تحصیلی نوروزی

رفتن به رشته تحصیلی در نوروز تجربه بسیار خوب و در عین حال چالش برانگیزی است. در مدت حضور در اردوی نوروزی از تمام اتفاقات و اتفاقات بیرون از خانه عید آگاه نیستید و خبری از محرک هایی نیست که آگاهانه یا ناخودآگاه شما را منحرف کند. یکی از مزیت های مدرسه شبانه روزی نوروزی این است که خبری از پرسه زدن در صفحات مختلف مجازی و چت چند ساعته در پوشش تبریک عید نیست. بدون اینترنت، لپ تاپ، گوشی و ... هیچ صدایی از افراد دیگر وجود ندارد. زیرا همه کسانی که اردوی نوروزی را برای دانشجویان کنکور برگزار می کنند، تمام تلاش خود را می کنند تا در میان همه شلوغی های عید و سال نو، آن را به آرام ترین محیط جهان تبدیل کنند.


تأثیر شبانه روزی دانش آموزی عید

می توان گفت مطالعه چند روز متوالی زمانی که همه در ایام نوروز در حال استراحت و تفریح ​​هستند بسیار سخت و طاقت فرسا است. اما اگر اول فکر کنید به این نتیجه خواهید رسید که بسیاری از افراد موفق و مشهوری مثل شما که مشغول انجام کارهای مهم و حیاتی هستند در عید مشغول خوردن آجیل، شیرینی، شکلات و استراحت در خانه نیستند. چرا؟ چون کار مهم تری دارند. کارشناسان و مشاوران علمی که ایده تعطیلات ناوریز را در یک مدرسه شبانه روزی خواندند، آن را روی کاغذ آوردند و اجرا کردند، به همه چیز فکر کردند، حتی در مورد غذا دادن به کودکان در یک مدرسه شبانه روزی، و به آن فکر کردند. تمامی فعالیت ها در این اردوی تخصصی و ناوریز در برنامه و به قول معروف در کتاب آمده است.



آخرین کلمه

همه می دانند که برای بهبود زندگی خود باید چه کاری انجام دهند. اما هر بار که تصمیم می گیرند برای بهتر شدن تغییر کنند، اتفاقی می افتد و نمی توانند کاری را که می خواهند انجام دهند. چرا؟ زیرا تغییر و بهبود بیش از هر چیز به محیط خوب و فضای خوب نیاز دارد که اغلب در زندگی امروزی وجود ندارد. بسیاری از اقوام ما انرژی منفی می دهند و سر و صدا می کنند و برای تفریح ​​از ما بالا می روند. تا زمانی که می خواهیم قوی و مصمم باشیم، تلفن همراه زنگ می زند و ما را به سفر دعوت می کنند یا عنوان سریال خاصی پخش می شود. پس باید این بار کاری متفاوت و خاص انجام دهیم تا در آزمون خرداد یا کنکور سراسری نتیجه متفاوتی بگیریم. ما هر روز با یک سری افراد الهام بخش و تمرینات عالی برای بهتر شدن از همیشه متحد شده ایم تا واقعاً آیدیلفیتری را امسال جشن بگیریم. نه برای تغییر سال، بلکه برای تغییر خودمان..

ادامه نوشته: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]