صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
اخبار


در قسمت مرجع اطلاعات دارویی این سایت تمام داروهای موجود بر اساس الفبا با کاربردها و ترکیب ها و توصیه های دارویی و تداخل ها و عوارض جانبی و… تیم تخصصی دارو بوم سالهاست که با تولید محتوای تخصصی سعی در ارائه اطلاعات کاربردی و قابل اعتماد به مخاطبین خود است. یکی از موارد قابل توجه در این سایت وجود بخش مقابله با کرونا در منوی اصلی سایت است که دسترسی کاربران را به محصولات مرتبط با این موضوع آسان کرده است. وقتی صحبت از صفحه اصلی شما می شود، دو گزینه پیش رو دارید: یک صفحه پویا که با آخرین ارسال های شما به روز می شود یا یک صفحه ثابت که همان مطالب را نگه می دارد. سازمان بهداشت جهانی تا پیش از آغاز این بیماری 5 بار اعلام وضعیت اضطرای کرده بود: دو بار برای بیماری ایبولا، زیکا، فلج اطفال و آنفولانزای خوکی. در صورتی که دچار فشار خون یا قند خون هستید، فوری دارو دستگاه ها و لوازم جانبی مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهد که به کنترل بهتر بیماری کمک می کند و آسودگی خیال شما و دوستداران تان را در پی دارد. مخاطب ها در هر ساعت شبانه روز می توانند از تمام نقاط کشور انواع مکمل غذایی، مولتی ویتامین، مکمل گیاهی، انواع محصولات رژیمی غذایی ، مکمل های بدنسازی و تقویتی، غذای کودک و نوزاد، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و خوشبو کننده ، تجهیزات پزشکی، کمکهای اولیه سوختگی و ارتوپدی را با بهترین کیفیت و از معتبرترین برندهای دنیا به راحتی انتخاب و سفارش خود را ثبت کنند.


محصولاتی از قبیل: مکملهای دارویی، مکملهای غذایی، مکمل بدنسازی، محصولات مادر و کودک، مولتی ویتامینها، محصولات آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی. یکی از مهم ترین اهداف این سایت، خریدی راحت و مطمئن در زمینه مکمل غذایی، مکمل دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی بوده است که امکان سفارشگذاری در وبسایت به صورت 24 ساعته برای مشتریان امکان پذیر می باشد. در این داروخانه هم انواع مکمل های تغذیه ای، بدنسازی، لاغری و تناسب اندام و همجنین مکمل های تخصصی برای بیماری های مختلف ارائه شده است. این سایت همواره بهترین اطلاعات دارویی و درمانی را در بخش وبلاگ منتشر می کند و به مخاطبانش اطلاع رسانی کافی در باره اشتباهات رایج در مصرف خود سر دارو، شیوع بیماری های فصلی و مواردی از این قبیل اطلاع رسانی می کند. روش های متفاوتی در مورد درمان آسیب غضروف وجود دارد که یکی از آنها مصرف قرص های غضروف ساز است.


از این رو این داروخانه به «داروخانه بی نسخه تهران با ارسال رایگان» نیز معروف است و همین جنبه تخصصی داروخانه در وب سایت نیز عملی شده است و دسته بندی مخصوصی جهت درمان ناباروری زنان و ناباروری مردان ایجاد گردیده است تا امکان تهیه مکمل های مورد نیاز برای این منظور به راحتی در اختیار تمام مردم در سراسر ایران قرار گیرد. در نتیجه، توصیه ما به شما این است حتی برای یکبار هم که شده خرید از داروخانه اینترنتی را تجربه کنید و این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارید. تمامی نظرات متناسب با لحن هر سایتی نیست و اکیداً توصیه می کنیم یک مرحله فیلتر کردن اضافه کنید تا گرفتار هرزنامه نشوید. خوشبختانه با ظهور داروخانه های آنلاین این مساله نیز برطرف شده است و به سادگی می توانیم از خدمات داروخانه های اینترنتی استفاده کنیم. اما اگر کمی بیشتر وقت دارید پیشنهاد می کنیم قسمت محصولات تخفیف دار و همینطور تب پرفروش ترین ها را نیز بازدید کنید. زیبایی پوست و مو، یکی از مهم ترین مواردی است که تمام مردم به خصوص خانم ها و دختران به آن اهمیت می دهند. داروخانه مرکزی جمالزاده با بیش از 50 سال سابقه فعالیت در ارائه خدمات داروئی، مشاوره و عرضه داروهای تخصصی ، کمیاب و همچنین فروش لوازم آرایشی، بهداشتی ، ارتوپدی و انواع مکمل های رژیمی ، غذائی ، گیاهی و لاغری مورد تأیید وزارت بهداشت و همچنین ارائه محصولات مراقبت از پوست، مو، ناخن و زیبائی یکی از معدود داروخانه های پیشرو در ارائه خدمات نوین بمنظور ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه می باشد ، همچنین ساخت نسخ ترکیبی پوست و مو با مواد اولیه با کیفیت بالا و مورد تأیید وزارت بهداشت یکی از زمینه های عرضه خدمات داروخانه می باشد.


با ذکر این مسائل اگر به قیمت قرص چاقی فت فست در قیاس با سایر راهکارهای دیگر توجه داشته باشید؛ سخت متحیر شده و از وجود یک قرص با کیفیت بالا و البته قیمت کاملا مقرون به صرفه و مناسب بهره مند می شوید. مردم پس از خرید و صرف هزینه بالا تازه به داروخانه مراجعه می کنند و این سوال را مطرح می کنند که این دارو چه تاثیراتی را به همراه خواهدداشت؟ اما با راه اندازی این وب سایت امید آن می رود تا مشتریان محترم قبل از حضور فیزیکی در محیط داروخانه بتوانند در فرصت مناسب و فارغ از مشغله اجناس مورد نیاز خود را بررسی , مقایسه و انتخاب نمایند و متعاقبا وقت و هزینه کمتری را صرف خرید احتیاجات مورد نیاز خود از داروخانه نمایند . داروخانه آنلاین شیدر وابسته به داروخانه دکتر آقابیکی در سال ۱۳۹۵ با اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شروع به کار کرده است. تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و با بهترین سایت های داروخانه آنلاین در ایران آشنا شوید.

خبرنگار سه شنبه 10 اسفند 1400

در همان زمان، از آوار، زباله های بزرگ و گرد و غبار پاک می شود. برای پمپ مه پاش نیز بسته به تعداد نازل مه پاش و متراژ شیلنگ از پمپ مه پاش برتولینی کوچک یا بزرگ استفاده می گردد. جنس این نوع شیلنگ های مه پاش فوگر یا مه پاش گلخانه پلی آمید می باشد. اگر امکان نصب لوله های پلی پروپیلن وجود ندارد، می توان با یک شلنگ معمولی، آن را با استفاده از این لوازم جانبی به نوار متصل کرد. همچنین این کنترلر آبیاری قطره ای را می توان با ریموت، از راه دور حتی از فاصله 300 متری (1000 فوت) کنترل کرد که در این صورت نیازی به سیم کشی نبوده و فعال سازی سریعاً انجام می گیرد. اوگو برتولینی بنیانگذار شرکت برتولینی اولین گام را در زمینه طراحی پمپ پیستونی جهت اسپری آب برداشت و خیلی زود در بازار کشاورزی و صنعتی شهرت کسب کرد و در حال حاضر کارخانه برتولینی با دارا بودن خط تولید و مونتاژ حرفه ای و اتوماتیک توانسته بعد از گذشت 100 سال از عمر خود همواره در زمینه پمپ دیافراگمی و پمپ پیستونی جزء بهترین ها باشد.

این نوع برس ها بهترین نوع استفاده شده در دستگاه های کارواش اتوماتیک هستند و به دلیل لطافت و نرمی فوق العاده، در تماس با بدنه خودرو هیچ صدایی ایجاد نمی کنند. پمپ کارواش سه فاز برتولینی از نظر دبی ، هد، متریال، جنس بدنه ، جنس پیستون، جنس شافت که می تواند سرامیک ، استیل و .. باشد و همچنین گستره ی دمای سیالات مورد استفاده در پمپ با یکدیگر متفاوت می باشند. بروزترین پمپ کارواش ایتالیایی با کاربردهای متنوع از جمله شستشوی انواع اتومبیل ها و خودروهای باری ، سواری و مساور بری، تجهیزات برای مصارف کشاورزی نظیر سم پاش های باغبانی در باغ و مزرعه ، مه پاشی و سیستم های مورد نیاز در گلخانه ها ، پروسه های مختلف صنایع دارویی و غذایی ، آتشنشانی ها و سیستم های اطفاء حریق ، شستشوی بدنه هواپیمای مسافربری یا شخصی، شستشوی کشتی ، در فاضلاب و پساب های صنعتی و… انواع کارواش سه فاز برتولینی به همراه لیست قیمت و مشخصات فنی در دسته بندی محصولات این وب سایت موجود هستند. محصولات برتولینی فقط محدود به پمپ کارواش نمی باشند.

پمپ هیدرولیکی نوعی از این پمپ ها می باشد و در مصارف هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر نمدی برای حذف ذرات معلق در آب تا قطر ۱۰ میکرون مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات پمپ کارواش برتولینی ابزارهایی بسیار پرکاربرد و کارآمد می باشند که در جهت نظافت و تمیزی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع پمپ در دو نوع خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به نیاز محیط تولیدی، میتوان سنسورهایی را برای تنظیم رطوبت و دما روی آن قرار داد تا در صورت نیاز آن را خاموش یا روشن کند. تنظیم زمان آبیاری با عبارت انگلیسی Run Time نمایش داده می شود. ویژگی تایمرهای هوشمند آبیاری ویستو این میباشد که در هر لحضه از زمان و در هرکجا که باشید با گوشی خود آبیاری خود را شروع کنید و در هر مانی که خاستید آن را خاموش و کنترل نمایید همچنین اگر وسیله برقی را به آن متصل کرده باشید آن را روشن نمایید.

شیر برقی هانتر ICV در سایزهای ۱، ۱٫۵، ۲ و ۳ اینچ موجود است. برای دانلود و مشاهده کاتالوگ شیر برقی hunter کلیک کنید. قیمت شیر برقی هانتر آبیاری در بازار از نرخ بالاتری برخوردار است ولی در تجهیزات کشاورزی آریا این محصول از قیمت بسیار پایینی برخوردار است و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید. مثلاً خیار را باید قبل از یازده صبح و تا هشت شب آبیاری کرد. شرکت برتولینی به عنوان یک شرکت در سال 1918 شروع به کار کرد. شرکت برتولینی ایتالیا در سال 1918 ابتدا با طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی توانست بسیاری از مشکلات و موانع کار کشاورزان را بردارد. با استفاده از این بست ها نگرانی بابت جدا شدن لوله از دستگاه در اثر فشار آب یا عوامل سهوی خارجی از بین می رود. صندلی شوی Green CA-B: این دستگاه قابلیت شستشو و جمعآوری همزمان آب را دارد؛ و از آن میتوان برای نظافت موکت کف و سقف داخلی خودرو استفاده نمود. کف ساز با تولید کف، اجازه میدهد تا سطح خودرو به راحتی توسط کف پوشیده شود. هرچه شما با این موارد با دقت و جزئیات بیشتری آشنا باشید؛ بهتر میتوانید شرایط گوناگون و میزان هزینه و درآمد آن را محاسبه کرده و در نهایت پیشبینی دقیقتری از آینده کسبوکار خود داشته باشید.


اگرچه ، PageRank در سطح صفحه منتقل نمی شود بلکه در سطح وب سایت منتقل می شود - بنابراین ممکن است یک صفحه در یک سایت در مقایسه با صفحه اصلی از اعتبار کمی برخوردار باشد. مزیت این سایت ها این است که شما هیچ هزینه ای برای هاست و دامین نمی کنید. به همین دلیل است که کارشناسان سئو خرید بک لینک را به روشی غیر از رپورتاژ به دلیل موقت بودن لینکها و حذف محتوا و لینکها از سایت توصیه نمیکنند. در ابتدا نویسندهای را بیابید که به صورت تخصصی در سایتها پست میهمان منتشر میکند. حذف بکلینکها منجر به افت رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو میشود و به این ترتیب آن سایت در معرض جریمه گوگل قرار خواهد داد . در واقع بک لینک ها به دو صورت قابل دریافت هستند که ما در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه میتوانید بک لینک های خوب و با کیفیت برای وبسایت خود تهیه نمایید . بک لینک ها یکی از مهمترین عامل پیشرفت شما در موتور جستجوی گوگل میباشند . سومین عامل مهمی است که اکنون به نتایج کمک می کند.

خرید بک لینک از بکوریتی بتازگی رونق بالایی گرفته است و به دلیل واسط خرید و فروش بک لینک بودن این سیستم ، معاملات بک لینک بهترین نتیجه را به دلایل زیر می دهند . سایت های ایرانی خوب و قدرتمندی برای این کار وجود دارد که شما می توانید مطالب خود را در این سایت ها با ذکر منبع که سایت خودتان می باشد، بارگذاری کنید و برای سایت خود لینک سازی انجام دهید. تنها کافی است در وبسایت مربوطه ثبت نام کنید و با وارد کردن وبسایت رقیب خود، بک لینک های دریافت شده توسط آن ها را مشاهده نمایید و در صورت امکان در آن وبسایت ها لینک خود را نیز ثبت نمایید. یک نکته دیگر که می تواند رپورتاژ های شما را تقویت کند این است که گاهی اوقات بهتر است به رپورتاژهای قبلی خود هم از درون رپورتاژ لینک دهید تا رپورتاژ های قبلی سایتتان تقویت شود.

پاسخ کوتاه این است که پیوند های خارجی برای سئو خوب هستند و به طور گسترده ای پذیرفته شده است که لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین معیارها برای رتبه بندی در موقعیت های بالا در نتایج جستجو است. دریافت لینک از سایت های مرتبط و چه بسا ساب دامین های تخصصی یکی موضوع جذاب برای افزایش رنک سایت در نتایج جستجو به شمار میرود که همانند linklessmention کمتر کسی درسطح وب به آن پرداخته است و در حقیقت یک فوت کوزه گری است. یک دلیل تاثیر گذاری بالا و نفوذ زیاد رپرتاژهای آگهی این است که رپرتاژها نسبتا دارای چهره ای انسانی هستند؛ به این معنی که مخاطب می تواند با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کرده و احساس نزدیکی بیشتری داشته باشد. وقتی شخصی یک مطلب خوب را، بخصوص در سایتهای معتبر از جمله سایتهای خبری میخواند و یک بک لینک را به عنوان منبع باز میکند، شانس خوبی وجود دارد که با اطلاعات بیشتری راجع به آن کسبوکار آشنا شود. و این متناقض با مفهوم اصلی رتبه بندی سایت ها در موتور های جست و جو است که پیوندهای خارجی ارزش بیشتری داشته باشند زیرا هر چه پیوند های خارجی به یک وب سایت بیشتر باشد نشان دهنده این است که آن وب سایت نسبت به سایر وب سایت ها در آن دسته بندی دارای اهمیت بیشتری است.

تجربه ثابت کرده همیشه افراد موفق به دنبال راه میانبری صحیح و قابل اعتماد برای رسیدن به اهدافشان در بازار کار هستند. اما سئوال اینجاست که چگونه میتوان در حسابداری این میانبر را پیدا کرد؟ سریعترین و امن ترین راه میانبر برای موفقیت در بازار کار حسابداری استفاده از تجربیات مدیران مالی خبره و با تجربه است. با مشاهده پکیج جامع آموزش حسابداری بازار کار با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به تمامی این تجربیات دسترسی پیدا کنید.

«URL رصد کننده» (Tracking URL) به یک URL در صفحه سایت شما گفته میشود که در انتهای آن یک تگ برای رصد قرار گرفته است. به عبارت دیگر، اگر برای رفع نیازهای مخاطب خود مطلبی را تهیه میکنید باید کاری کنید تا آنها تجربه جدیدی از خواندن مطالب شما بدست آورند. که خریداران معمولا فریب قیمت بالای فروش تک لینک، ظاهر زیبا و شکیل سایت و یا تعداد بالای بک لینک ها را می خورند. در سال 2016 ، آندری لیپاتسف از گوگل در یک مصاحبه زنده گفت که در کنار محتوا، پیوند ها یکی از سه فاکتور برتر رتبه بندی هستند. ریپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات متنی میباشد که بصورت مقاله در وبسایت تبلیغ گیرنده درج خواهد شد که در این مقاله چند لینک بصورت فالو وجود دارد که باعث افزایش رتبه وبسایت شما نزد گوگل خواهد شد . اگر بک لینکهایی که خریداریی می کنید به شکل انبوه باشد و یکجا منتشر شوند شما توسط گوگل به احتمال قوی پنالتی خواهید شد و باید انتشار بک لینکها طبیعی باشد . شرایطی برای خرید بک لینک pbn گفته شد. در صورت نیاز به خرید رپورتاژ آگهی ؛ شما از طریق بکوریتی می توانید رپورتاژ آگهی های قوی خریداری کنید و مطمئن باشید رپورتاژ آگهی شما دائمی و دارای لینک های فالوو خواهد بود .

خبرنگار پنجشنبه 27 آبان 1400

بدون تردید نمی­توان نقش اینترنت، سایت و شبکه ­های اجتماعی را در توسعه کسب و کارها نادیده گرفت و استفده از آنها یکی از اصلی ­ترین ابزارها برای رسیدن به موفقیت است. امروزه مردم تمایل زیادی برای برطرف کردن نیازهای خود از طریق فضای مجازی دارند و همین امر موجب شده­ است تا بسیاری از کسب و کارها تمایل به ایجاد سایت و شبکه ­های اجتماعی خود داشته باشند. در این مطلب قصد داریم به بررسی تاثیر اینستاگرام و داشتن سایت در فروش و توسعه و پیشرفت کسب و کارها بپردازیم. پس در ادامه همراه با ما باشید.

تاثیر اینستاگرام و داشتن سایت در فروش

همانطور که گفته شد امروزه شبکه ­های اجتماعی نظیر اینستاگرام و داشتن وبسایت نقش بسیار گسترده ­ای در فروش و توسعه مشاغل دارد. شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل محبوبیت در میان کاربران ایرانی و خارجی فضای بسیار مناسبی را برای رشد بسیاری از کسب و کارها و بازاریابی برند بوجود آورده است از مهمترین ویژگی ­های این شبکه اجتماعی می­توان به رایگان بودن، سادگی و کاربرپسند بودن و هزینه نگهداری پایین اشاره کرد. همچنین این شبکه اجتماعی فرصت تعامل بیشتر با مشتریان و امکان دسترسی به بازارهای گسترده ­تر را نیز فراهم می­کند و به واسطه آن می­توان گزارش و تحقیقاتی در مورد نوع مشتریان نیز تهیه کرد.

از طرفی داشتن یک وبسایت نیز برای بزرگتر شدن یک کسب و کار کاملا لازم و ضروری است و در وهله اول همانند داشتن یک کارت ویزیت تمام عیار برای یک شغل محسوب می­شود. به طور کلی وجود یک وبسایت اطلاعات کامل­تری را در مورد بیزینس شما ارائه و در میان مشتریان اطمینان و اعتماد بیشتری ایجاد می­کند. از دیگر مزایای یک وبسایت می­توان به ایجاد ارتباط قوی ­تر با مشتریان، فرصت دسترسی به بازارهای گسترده ­تر و امکان تهیه گزارش از مشتریان اشاره کرد.

برخی مزایای داشتن سایت نسبت به اینستاگرام

باید گفته شود که فعالیت گسترده وبسایت و شبکه ­های اجتماعی در کنار هم می­تواند در نهایت منجربه موفقیت یک بیزینس شود اما بسیاری از افراد به دلیل سادگی و فروش در ابتدا سعی می­کنند تنها شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشند و از تاسیس وبسایت خودداری می­کنند.

· همانطور که گفته شد داشتن یک وبسایت به منزله وجود یک کارت ویزیت گسترده است که یک کسب و کار را معرفی می­کند و همچنین در میان مشتریان اعتماد به وجود می­آورد.

· با استفاده از یک وبسایت می­توان اطلاعات کامل ­تری در مورد محصولات ارائه کرد و می­توان فرآیند تولید محتوا را مطابق با سلیقه خود طراحی و شخصی ­سازی نمود.

· به وسیله یک وبسایت می­توان به گونه ­ای فروشگاه اینترنتی تاسیس کرد و با استفاده از ابزارهای در دسترس مشتریان خود را به راحتی پشتیبانی نمود.

· مهمترین موضوع در مورد یک وبسایت این است که به راحتی تعطیل و بسته نمی­شود و مخاطبان گسترده خود را دارد اما متاسفانه شبکه ­های اجتماعی پس از مدتی طرفداران خود را از دست می­دهند و یا به دلایلی فیلتر می­شوند.

برخی معایب وبسایت و اینستاگرام

با وجود اینکه فعالیت در شبکه ­های اجتماعی بسیار پر سود بوده و استراتژی کسب و کار را تعیین می­کنند اما بعضا دارای نقایص و مشکلاتی نیز هستند. به عنوان مثال با تعلل در فعالیت، جایگاه بیزینس به سرعت از بین می­رود و در صورتی که امکان پشتیبانی فراهم نباشد، اعتماد مشتریان نیز از بین خواهد رفت. همچنین وجود بازار کاملا رقابتی یکی دیگر از نقاط منفی شبکه اجتماعی اینستاگرام محسوب می­شود.

https://wpseason.com/best-wp-web-hosting/

همچنین در مورد وبسایت نیز می­توان گفت که جذب مخاطب برای آن فرآیند کاملا پیچیده و زمان­بری است و به صرف هزینه و وقت زیادی برای رسیدن به نتیجه نیاز دارد.

حرف آخر

همانطور که گفته شد داشتن یک وبسایت و فعالیت در شبکه ­های اجتماعی بسیار حیاتی و کلیدی است و بدون فعالیت در دنیای مجازی، بیزینس ما محکوم به شکست خواهد بود. در انتها باید گفته شود که فعالیت شبکه ­های اجتماعی در کنار فعالیت گسترده وبسایت می­تواند به یک نتیجه چشمگیر و مطلوب تبدیل شود.

دلایل مختلفی برای استفاده از این لینک های وجود دارد که ابتدای مقاله نیز کمی به آن اشاره کردیم. در بالا شما را با 9 سایت برتر کوتاه کننده لینک خارجی آشنا کردیم. شما برای این که بتوانید از سرویس کوتاه کننده لینک به کسب درآمد بپردازید باید در سایت ثبت نام کنید سپس لینک های طولانی خود را به لینک کوتاه تبدیل کنید و بعد لینک کوتاه شده را به اشتراک بگذارید. کسب درآمد در این سایت با واحد پولی دلار است و هر زمان که موجودی شما به 5 دلار یا بیشتر رسید می توانید درخواست برداشت خود را ثبت و آن را برداشت کنید. همچنین یکی از مزایای این سرویس امکان ساخت لینک های سفارشی است. این سایت کوتاه کننده لینک کاملا رایگان است.بدون نیاز به ثبت نام می توانید لینک مورد نظر خود را در باکس وارد کنید تا کوتاه شده ی آن را به سرعت دریافت کنید.برای ساخت لینک دلخواه کافی است روی فلش زیر باکس و بعد روی لینک custom linkکلیک کنید.همچنین برای رصد آمار کلیک log statistics for this link را فعال کنید. ساخت افزونه کوتاه کننده لینک با API اختصاصی - پارسکدرز.

همچنین قصد دارم بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک را که معمولا خیلی ها ازشان برای کوتاه کردن لینک استفاده می کنند را به شما معرفی کنم. در ادامه این مطلب من میخواهم تمام مواردی که باعث میشود از کوتاه کنندگان لینک استفاده کنیم را برایتان توضیح بدهم و 10 سرویس کوتاه کننده لینک برتر ایرانی در سال 1400 را به شما معرفی کنم. برای دسترسی به به ویژگی های پیشرفته مانند ایجاد لینک انبوه، هدف گذاری مجدد لینک و همکاری تیمی در طرح های رایگان محدودیت وجود دارد و باید از طرح های پولی استفاده کنید. لینک کوتاه چیست و چگونه ایجاد میشود و آن را برای چه مواردی . سرویس کوتاه کننده لینک گوگل چیست؟ با استفاده از بعضی سایت های کوتاه کننده لینک می توان لینک ایجاد شده را ویرایش نمود. برخی ایمیل هایی که به شما ارسال شده است دارای لینک های طولانی میباشند که مشکل در خواندن آن ایجاد میکند. کاربرد سوم کوتاه کننده لینک ها این است که اگر شما بخواهید به یک سایتی لینک دهید ولی دلتان نخواهد که لینک مستقیم دهید می توانید لینک آن صفحه از سایت شخص را کوتاه کرده و از لینک کوتاه شده استفاده بکنید. از سوی دیگر صاحبین کسب و کارهای اینترنتی، برای انتقال کاربران از اینستاگرام به سایت ممکن است بخواهند لینک خود را در بایو به اشتراک بگذارند.

طرفداران این دیدگاه می گویند برای این نوع کسب پول ، نیازی به هیچ نوع دانش و تخصصی نیست و بسیار ساده است و همه افراد از مبتدی تا حرفه ای می توانند برای خودشان این کار را شروع کنند. هدفی که ایمیل دارد این است که کوتاه باشد و فقط پیام را به مخاطب به روشنی بیان نماید. هر دو لینکی که در بالا مشاهده میکنید، دقیقا یک صفحه و یک مطلب هستند. به یک صفحه تبلیغاتی فرستاده میشود و پس از چند ثانیه تماشای تبلیغ به صفحه هدف باز میگردد. همهی این اسمهای گوناگون یک هدف مشترک دارند و آن تبدیل یک آدرس طولانی و زننده به یک آدرس کوتاه. کوتاه کنندههای آدرس، سرویسهایی هستند که آدرسهای طولانی را دریافت نموده و در عرض چند ثانیه به یک لینک کوتاه و مختصر اینترنتی تبدیل میکنند اغلب این سرویسها در واقع یک تغییر مسیر انجام میدهند به این معنا که کاربر با کلیک بر روی آدرس کوتاه شده ابتدا به سایت ارائه دهنده سرویس هدایت شده و سپس وب سایت ارائه دهنده سرویس، کاربر را به سایت اصلی میفرستد. کوتاهکنندهی URL. ابزاری ساده است که یک آدرس URL بزرگ و طولانی را گرفته و آن را تبدیل به هر نوع URL دلخواهی میکند که مناسب کار شماست.

این در حالی است که سرویس های کوتاه کننده لینک در دنیا بسیار زیاد هستند. برای بررسی آمار لینک های کوتاه شده خود کافی است روی سه نقطه مقابل هر کدام از آن ها کلیک کنید. لینک های چندگانه برای اینستاگرام - کوتاه کننده لینک و بیو . در لیست بهترین سرویس­های کوتاه کننده لینک، به سرویس v.ht می­رسیم که امکان سفارشی سازی و آنالیز دقیق لینک­های کوتاه شده را در اختیار شما قرار می­دهد. کسانی که چنین سایتهایی میزنند ، بدلیل تبلیغات ، درآمد هم کسب میکنند . چقدر و چقدر درآمد دارم؟ این سایت از نظر درآمدی از تمام سایتهای معرفی شده، درآمد بیشتری دارد. چطور میشود با «کوتاه کننده لینک LSSA» شروع به کسب درآمد کرد؟ این سرویس کوتاه کننده لینک نیز یکی از بهترین سرویس ها در زمینه کوتاه کردن لینک محسوب می شود. با این کار دیگر نیازی نیست مشتری در گوگل و یا سایت شما به دنبال لینک اصلی بگردد. علاوه بر عدم خوانایی لینک با مشکل طولانی شدن آن هم روبهرو میشوید. جایگذاری لینک طولانی باعث بیشتر شدن کاراکترهای پیامکی و افزایش هزینههای ارسال پیامک میشود. مزیتهای کوتاه کردن لینکلیست بهترین وبسایتهای خارجی کوتاه کننده لینکمعرفی وبسایتهای ایرانی برای کوتاه کردن لینکاستفاده از لینک کوتاه؛ جایگزینی مناسب برای لینکهای فارسییکی از بهترین مزیتهای لینکهای کوتاه استفاده از آنها به جای لینکهای فارسی است.

خبرنگار دوشنبه 24 آبان 1400


منجر به تفاوت قیمت پارتیشن های دست دوم مختلف می شود. در ادامه می خواهیم به بررسی کامل شیشه های هوشمند و عوامل موثر بر تعیین قیمت آن ها بپردازیم با ما همراه باشید. همچنین از آن می توان به عنوان عایقی صوتی و مانعی برای جلوگیری از ورود عوامل خارجی محیط مانند گرد و غبار، حشرات و سایر موارد مشابه استفاده کرد. استفاده کرد و دلیل آن هم این است که این شیشه به صورت واتر پروف ، آنتی یو وی و آنتی استاتیک است و مقاومت و کارایی لازم را در مکان هایی که گفته شد را داراست. همانطور که گفته شد یکی دیگر کاربرد های شیشه هوشمند در ساخت پنجره و درب شیشه ای ساختمان ها می باشد. با گذر زمان شیشه به یکی از عناصر اصلی ساختمان ها بدل شد به گونه ای که برخی ساختمان ها با نماهای تمام شیشه ای ساخته شدند. این شیشه ها به نوعی طراحی شده اند که میزان هدر رفت انرژی را کم کرده و باعث افزایش راندمان ساختمان میشدند. شیشه های هوشمند این قابلیت را دارند که با استفاده از جریان برق حالت مات و یا شفاف پیدا کنند، به همین دلیل گاهی اوقات به شیشه های هوشمند، شیشه تغییر پذیر نیز گفته می شود.

در این نوع از پارتیشن های ثابت و یا متحرک باید بدانید که آیا تمایل دارید محیط و فضایتان دارای دکور ثابتی باشد یا فکر میکنید با گذشت زمان دوست دارید دکور خود را تغییر دهید و هر از چندگاهی فضاها را کوچک و بزرگ کنید که در این حالت پارتیشن شیشهای متحرک انتخاب مناسبتری خواهد بود. شیشه های هوشمند دارای ویژگی و قابلیت های منحصر به فرد زیادی می باشند که باعث کاربردی شدن این شیشه مدرن شده است. طبق این اصول ، هنگامی که یک ولتاژ الکتریکی از شیشه عبور داده می شود ، درجه کدورت آن (معمولاً از شفاف به مات و برعکس) تغییر می یابد. شیشه ها از اصول علمی الکتروشیمیسم برای عملکرد استفاده می کنند. این پارتیشن ها می توانند به صورت تمام قد یا نیم قد نصب شوند و همچنین می توانند عایق خوبی برای جلوگیری از عبور صدا، رطوبت، گرد و غبار و گرما و سرما بین دو محیط باشند.

در زمانی که شما نیازمند دریافت نور بیشتر یا تصویری واضح از آن سوی شیشه هستید شیشه های ساختمان شما شفاف و در مواقع دیگر میتوانید آن را مات نمائید. از مزایای دیگر این مدل جاگیری کمتر بر روی زمین است که می تواند برای فضاهای کوچکتر بیشتر مناسب باشد و فضا را بازتر نشان دهد. از دیگر کاربرد این شیشه ها استفاده به عنوان درب اتومات، پنجره و پارتیشنهای اداری است. مطالبی را به زبانی ساده بخوانید. امروزه هم افرادی هستند که دارای وقت آزاد هستند و میتوانند برای خرید انوع وسایل مانند پارتیشن اداری به مراکز و نمایندگی ها ها مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را یا سفارش دهند و یا خریداری کنند. از شیشه های هوشمند می توان در مکان های آموزشی مانند دانشگاه ها استفاده کرد، زیرا برخی از انواع این شیشه ها دارای صفحه لمسی و یا اصطلاحا تاچ اسکرین می باشند که می توان برای ارائه مطالب و کنفرانس های علمی، بسیار کاربردی باشد. یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین مصالح ساختمانی، شیشه می باشد. از میان طرح ها، مدل های متنوع پارتیشن ها، پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین و محبوب ترین نوع پارتیشن است که بسیار در محیط های اداری کاربرد دارد.

در این مطلب به مقایسه پارتیشن تک جداره و دوجداره تمام ام دی اف و شیشه ای فریم لس می پردازیم. امروزه با توسعه فرایند ساخت شیشه و فعالیت های مربوط به آن مانند شیشه بری، فناوری های جالب و هیجان انگیزی برای ساخت شیشه استفاده می شود. به دلیل لوکس بودن این شیشه ها استفاده از آن ها در سرویس ها و حمام های هتل ها و همینطور منازل رواج خوبی دارد، همچنین در کشورهای پیشرفته مانند ژاپن از این فناوری در سرویس های بهداشتی عمومی نیز استفاده میشود. است. در سال های اخیر شرکت و سازمان های متعددی جهت ایجاد این فضا برای پرسنل خود اقدام به سفارش پارتیشن اداری کرده و محیط سالم و بهتری را برای مردم ایجاد کرده اند. علاوه بر منازل مسکونی، در بسیاری از شرکت ها و ادارات، از شیشه های هوشمند برای جداسازی فضا استفاده می شود. ضمن اینکه علاوه بر صرف جویی در مصرف انرژی به عنوان عایق صدا نیز عمل می کردند و تا حدودی محیط های داخلی ساختمان را از صداهای مزاحم خیابان ها جدا می نمودند. همچنین با نصب شیشه های هوشمند در فروشگاه ها و مراکز تجاری می توان دید و نظارت بهتری بر قسمت های مختلف داشت.

در سایت پارتیشن پرچین بخوانید:

https://partitionparchin.com/پارتیشن-چوبی/


خبرنگار پنجشنبه 15 مهر 1400

مقدمه

به گزارش بورس امروز، کاربران حرفه‌ای اینترنتی، مطمئناً اصطلاح پینگ را شنیده‌اند. این اصطلاح بیشتر توسط بازیکنان بازی‌های آنلاین استفاده می‌شود. پینگ در واقع تأخیر در اتصال دو شبکه را نشان می‌دهد. باید در خاطر داشته باشید که هرچقدر پینگ کمتر باشد، سرعت اینترنت بیشتر خواهد بود و سرویس اینترنتی با کیفیت بهتری ارائه می‌شود. یکی از دلایل اهمیت پینگ در دنیای اینترنت، تأثیر پینگ در زمان ثبت درخواست در اینترنت است که افزایش پینگ می‌تواند این کار را با مشکلات زیادی روبه‌رو کند. بنابراین در این مقاله با کاربرد پینگ آشنا شده و بهترین پینگ برای سرویس اینترنت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اصطلاح پینگ در دنیای اینترنت

پینگ چیست؟

شاخص پینگ، برای محاسبه زمان اتصال دو دستگاه به یکدیگر در فضای شبکه استفاده می‌شود. برای بدست آوردن مدت زمان ارسال اطلاعات از یک دستگاه مانند رایانه به سرور مرکزی و برگشت آن می‌توان از میزان پینگ یک سرویس اینترنت استفاده کرد. پینگ همان تأخیر زمانی است که در حین انجام یک کار آنلاین مانند بازی‌های آنلاین اتفاق می‌افتد اما صرفاً برای اندازه‌گیری این میزان تأخیر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

برای بررسی تأثیر پینگ در زمان ثبت درخواست در اینترنت، ابتدا باید با نحوه کار و موارد استفاده از پینگ آشنایی کامل داشت. شبکه‌های مرکزی از تعداد زیادی دستگاه و سرور تشکیل شده‌اند. داده‌ای با نام پکت (Packet) از دستگاه‌ مبدأ به طرف دستگاه مقصد ارسال می‌شود. دستگاه مقصد نیز در جواب داده دریافتی، یک پکت دیگر ارسال می‌کند. انجام این مراحل در همه پینگ‌ها تکرار می‌شود. پینگ‌ها درواقع دستور اندازه‌گیری این مدت زمان ارسال پکت و برگشت آن را صادر می‌کنند. همچنین وضعیت سرورها نیز با استفاده از دستورات پینگ قابل پیگیری هستند. زمانی که یکی از سرورها از شبکه خارج شود و یا عمکلرد کندی داشته باشد، پکت لاس (Packet Loss) پیش خواهد آمد. در این صورت نشان داده می‌شود که بسته داده‌ها به مقصد خود نرسیده‌اند.

استفاده از پینگ برای موارد مختلف

همچنین پینگ‌ها قابلیت نشان دادن بسته‌های از بین رفته را نیز دارند مانند زمانی که دستور پینگ اجرا شده است ولی کاربر با پاسخ‌های مختلفی رو به رو می‌شود. با استفاده از پینگ می‌توان مقدار از بین رفتن Packetها را مشخص کرد. به طور مثال اگر داده اولی ارسال و پاسخ آن نیز دریافت شده است درحالیکه سه بسته دیگر از بین رفته‌اند، پینگ دستور می‌دهد که سه چهارم بسته‌های دریافتی، حذف شده‌اند.

عوامل موثر بر روی میزان پینگ

تأثیر پینگ در زمان ثبت درخواست در اینترنت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنت، سرعت اتصال به اینترنت، پهنای باند کافی و منطقه جفرافیایی اشاره کرد. افرادی که به پینگ با میزان بسیار پایین احتساج دارند، حتماً باید قبل از خرید سرویس اینترنت از اختصاصی بودن آن اطمینان حاصل کنند. باید توجه داشت، سرعتی که شرکت‌های ارائه‌دهنده برای هر سرویس اینترنت بیان می‌کنند، سرعت دانلود فایل‌ها و داده‌ها است. این درحالی است که سرعت آپلود بر روی میزان پینگ تأثیرگذار می‌باشد. همچنین در سرویس‌های اینترنت اشتراکی، سرعت دانلود از سرعت آپلود بیشتر بوده و به همین خاطر میزان پینگ این نوع سرویس‌ها نیز بالاتر است.

رابطه مستقیم سرعت آپلود با میزان پینگ

جمع‌بندی

پینگ به عنوان یک شاخص برای اندازه‌گیری میزان تأخیر اتصال دو دستگاه در شبکه است. گیمرها در هنگام بازی آنلاین با استفاده از پینگ می‌توانند زمان اتصال بازی با سرور مرکزی را محاسبه کنند. عوامل متعددی بر روی میزان پینگ موثر است. مهم‌ترین این عوامل شرکت ارائه‌دهنده خدمات سرویس‌های اینترنت است. این نوع شرکت‌ها انواع بسته‌های اینترنتی را با میزان پینگ‌های متفاوت ارائه می‌کنند. همچنین با استفاده از روش‌هایی مانند کاهش فاصله از روتر، استفاده از کابل به جای وای‌فای می‌توان میزان پینگ را تا حدی کاهش داد.

تأثیر پینگ در زمان ثبت درخواست در اینترنت

خبرنگار سه شنبه 18 خرداد 1400

سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد نسخه جدید از داروهای معروف دیابت می‌تواند به عنوان داروی کاهش وزن مصرف شود.

مطالعات بر روی این دارو نشان داده است شرکت کننده‌هایی که از Wegovy استفاده می‌کردند به طور متوسط ۱۵ درصد کاهش وزن داشتند، یعنی حدود ۱۵.۳ کیلوگرم. در مقابل، در گروه کنترل، متوسط کاهش وزن حدود ۲.۵ درصد بود.

دکتر «هارولد بیز»، عضو تیم تحقیق، در این باره می‌گوید: «با داروهای موجود، ممکن است ۵ تا ۱۰ درصد کاهش وزن وجود داشته باشید، که حتی گاهی اوقات این اتفاق هم نمی‌افتد.»

وی در ادامه افزود: «حتی کاهش ۵ درصداز وزن فرد می‌تواند فواید سلامتی مانند بهبود انرژی، فشار خون، قند خون و سطح کلسترول را به همراه داشته باشد، اما این مقدار اغلب بیمارانی را که روی کاهش وزن متمرکز هستند راضی نمی‌کند.»

به گفته بیز، «به نظر می‌رسد Wegovy بسیار بی خطرتر از داروهای چاقی قبلی است. شایع‌ترین عوارض جانبی این دارو، مشکلات گوارشی از جمله حالت تهوع، اسهال و استفراغ بود.»

این دارو خطر بالقوه ای برای نوعی تومور تیروئید به همراه دارد، بنابراین نباید توسط افرادی که سابقه خانوادگی برخی از تومورهای تیروئید و غدد درون ریز دارند مصرف شود. Wegovy همچنین خطر افسردگی و التهاب لوزالمعده را نیز به همراه دارد.

Wegovy یک نسخه سنتز شده از هورمون روده است که اشتها را کنترل می‌کند. بیماران آن را به صورت هفتگی زیر پوست خود تزریق می‌کنند. مانند سایر داروهای کاهش وزن، این دارو باید همراه با ورزش و رژیم غذایی سالم همراه باشد.

خبرنگار سه شنبه 18 خرداد 1400
از راه به درم کرد! آروم با یه لبخند…
بدجوری از اون روز؛ فکرش به سرم زد
منو دوس داره ولی نمیگه؛ که پر رو نشم!
واسه همین کاراشه که این همه دیوونشم!

عینک آفتابی زده لاکچری بیرون اومده…

یواشکی دل مل میبره؛ حرفای خوب خوب بلده…
تمومی نداره ناز و اداش! منم که میمیرم براش!
استاده تو تیپ میپ زدناش؛ غرق میشم توی حال هواش…
عینک آفتابی زده لاکچری بیرون اومده…
یواشکی دل مل میبره! حرفای خوب خوب بلده…

دانلود آهنگ های مرتضی اشرفی

https://parsiamusic.ir/artist/morteza-ashrafi/


خبرنگار چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400

با توجه به کیفیت متریال جزء شیرآلات لوکس و گران قیمت محصوب میشوند. به این شکل می توانید سرویس بهداشتی و حمام را با ست های شیرآلات مدرن و دارای کیفیت و ضمانت عملکرد بالا، تکمیل کرده و شیرهای قدیمی و مستهلک را برای همیشه کنار بگذارید. قیمت شیرآلات در گلزارهوم به شکل کاملا رقابتی و مشتری مدار عرضه شده است و شما می توانید با اطمینان از رده قیمتی محصولات، شیرآلات و سایر تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. پس از خواندن این مقاله قادر خواهید بود با مقایسه صحیح و اصولی انواع شیرآلات ساختمانی و بهداشتی در کنار بررسی قیمت شیرآلات، شانس انتخاب بهترین شیرآلات را افزایش دهید. شیرآلات کی دبلیو سی از برندهای برتر شیرآلات به حساب می آید و در فروشگاه نوین روز با فروش عمده شیرآلات امکان خرید مقرون به صرفه محصولات را برای شما فراهم می آورد. به منظور خرید پیچ گوشتی از دیجی کالا و همچنین جهت مشاهده و خرید دلر از دیجی کالا بر روی نام آن ها بزنید یه به https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/

مراجعه کنید.

در زیر سینک شیرهای آب سرد و گرم را با چرخاندن آنها در جهت عقربههای ساعت ببندید. در ادامه با انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی آشنا خواهید شد. آیا عرضه شیرآلات بهداشتی ساختمانی و صنعتی و انواع آن را می شناسید؟ هستند که هر کدام از آنها کیفیت و زیبایی خاص خود را دارند و مناسب یک فضا هستند. امروزه در هنگام خرید شیرآلات با تنوع گسترده ای از انواع شیرآلات رو به رو می شوید که هر یک از نظر مکانیزم عملکرد و کاربرد متفاوت هستند. مهمترین نکته ضمانت و خدمات پس ازفروش شیرآلات است که به هنگام خرید باید به آن توجه داشت حتی شیرآلات ارزان قیمت هم باید هنگام خرید گارانتی امضا شده با تاریخ معتبرداشته باشند. فروشگاه اینترنتی گلزارهوم، در زمینه فروش و خرید شیرآلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه به صورت حرفه ای وارد شده و تامین کننده برترین برندهای جهانی محسوب می گردد. قطعه ای به نام مغزی در ساختار داخلی هر دستگیره پیچی شیرآلات کلاسیک تعبیه شده است که نقش اصلی را در برقراری جریان و میزان آب خروجی دارد.

امروزه رنگ های مختلف شیرآلات، کاربران را قادر به خرید شیرآلات متناسب با هر سلیقه ای ساخته است. شیرآلات طلایی رنگ: همان طور که میدانید رنگ طلایی به دکوراسیون داخلی حالتی شیک و لوکس را القا میکند. تولید کننده جا مایع چشمی باید محصولی به بازار عرضه کند که ضمانت نامه معتبری داشته باشد. به این ترتیب باید از تمامی تجهیزات به روز دنیا با طراحی های جدید و خلاقانه نهایت بهره برداری را داشته و محصولاتی امروزی و شیک و در عین حال مقاوم و کاربردی را انتخاب کرد. امروزه شیرآلات اهرمی جز رایج ترین، پر فروشترین و در کنار آن شیک ترین شیرآلاتی هستند که در آشپزخانه ها بکار می روند. در حالی که شیرآلات پلاستیکی ارزان قیمت هستند. از دیگر نکات مهم هنگام خرید شیرآلات ساختمانی جنس بدنه، زیبایی و نمای ظاهری و صرفه جویی در آب است که می بایست به آن توجه داشت. قیمت شیر همواره تابع عوامل کمی و کیفی بسیاری است که هرکدام نقش بسزایی در تعیین قیمت دارند.

اما یکی دیگر از برندهای معتبر که در میان بهترین مارک شیرآلات ساختمانی قرار دارند بی شک برند شیرآلات گلپایگان خواهد بود که به همت کارگران استان اصفهان در سالهای اخیر توانستهاند تا نام خود را در میان برترین برندهای تولید کننده شیرآلات بهداشتی قرار دهند. بعضی از انواع جا مایع چشمی طوری طراحی شده اند که یک مخزن اضافه برای پر کردن رایحه مورد نظر دارند. برخی از شیرآلات دارای دو دستگیره هستند، که یکی از آنها به آب گرم و دیگری به آب سرد متصل هستند. در واقع این شیرها دارای سنسور هستند که با تشخیص قرار گرفتن دست شما مقابل آن آب را به بیرون هدایت می کنند. اگر چه قیمت شیرآلات خارجی در قیاس با نمونه های داخلی، معمولا مقداری گران تر خواهد بود، اما با در نظر گرفتن کیفیت عملکرد و طراحی خاص و زیبایی بصری این شیرآلات، می توان نرخ بالاتر را توجیه پذیر قلمداد کرد. کیفیت مغزی یا اینفینیتی شیرآلات توکار اهمیت زیادی دارد. در شیرآلات اهرمی، قطعه ای به نام کارتریج، جایگزین دو عدد مغزی در شیرهای کلاسیک شده است. وزن شیرآلات، نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات، نشان دهنده کیفیت بالا نیست.

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]