صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
اخبار


در مرحله اول در تعویض به این نکته باید توجه کرد که شما مایلید از چه نوع محصولی استفاده نمایید برای مثال می خواهید از پنجره های یو پی وی سی استفاده کنی یا کامپوزیت و المینیوم . قیمت پنجرهی دو جداره یو پی وی سی دو جداره در ابعاد ۱.۸۰ متر ارتفاع و ۱.۸۰ متر عرض (با پروفیل مرغوب در تولید مکانیزه و شیشه های دو جداره استاندارد با گاز آرگون در سه لنگه ثابت بدون کتیبه) ۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان بابت فریم بازسازی و ۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان در فریمهای نوسازی هزینه دارد. و هم چنین نوع یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره وین تک از مرغوب ترین یراق آلات موجود در بازار می باشد. اما کدام یک از این محصولات می توانند گزینه ای مناسب برای استفاده در ساختمان ها به شمار روند؟ اما به طور کل در برندهای وینتک، ویستابست و هافمن تمام اجزاء روی پروفیل سوار میشود که در بازار به آن پروفیل UPVC میگویند. قبل از آنکه به مقایسه سه برند بپردازیم توضیح کوچکی درباره پروفیل UPVC میدهیم تا بهتر متوجه شوید که درباره چه چیزی صحبت میکنیم.


تا همین اواخر هنگام انتخاب طرح ها یا رنگ ها محدودیت خاصی وجود داشت، اما امروزه با ارائه پروفایل در طیف گسترده ای از رنگ های RAL این نواقص را پر می کنند. به طوری که در حال حاضر 75 درصد سهم بازار درب و پنجره­ ی اروپا به upvc ها اختصاص دارد. اگر در هنگام تولید درب و پنجره دوجداره UPVC گالوانیزه کاربردی ناقص و یا از پروفیل باشد بعد از نصب موجب کج شدن و تغییر شکل درب و پنجره خواهد شده و در بیشتر مواقع موجب آوار شدن درب پنجره می شود و دیگر هیچگونه تعمیر و یا رگلاژی فایده ای نخواهد داشت. این سوالی است که برای بسیاری از سازندگان و مالکان ساختمان ها پیش می آید.در واقع باید بدانید که شرکت های ویستابست، هافمند و وینتک در حال حاضر درصد بسیار بالایی از فروش پنجره دوجداره را به خود اختصاص داده اند و باید در نظر داشت که محصولات شرکت های مذکور، هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. به طور کلی می توان گفت که پروفیل های مختلفی برای انواع پنجره های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی که به بررسی پروفیل هایی که در محصولات ویستابست، وین تک و هافمن می پردازیم، به اطلاعات خاصی دست پیدا می کنیم.


اگر چه می توان گفت شرکت های تولید کننده پروفیل دیگری نیز خود را رقیب هافمن در این رنج قیمتی میدانند که در مقالات دیگری به آن خواهیم پرداخت. استفاده از انواع پنجره های دوجداره بسیار گسترش پیدا کرده است و می توان گفت که سه برند ویستابست، هافمن و وینتک به عنوان شناخته شده ترین محصولات در بازار شناخته می شوند. انتخاب برند مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و محصولات ویستابست، هافمن و وینتک امروزه بیشتر در بازار طرفداران را به خود جذب کرده اند. در نظر داشته باشید که معمولا پنجره های دو جداره در مدل های مختلفی از سوی شرکت پنسا تولید می شود و از این روی به شما توصیه می کنیم که از لحاظ کارایی حتما برند خود را مورد توجه قرار دهید. این در حالی است که محصولات ویستابست به دلیل اینکه تکنولوژی تولید بالاتری دارد و همچنین پروفیل هایی با دقت بالاتر و عرض بیشتر تولید می کند، در سطح بالاتری هستند. اما اگر آنها را با پنجره های چوبی یا آلومینیومی با شکست پل حرارتی (RPT) مقایسه کنید، که سطح عایق آنها قابل مقایسه است قیمت آن بسیار مشابه یا بالاتر از نمونه های PVC است. قیمت پنجره وین تک


بنابراین قیمت پروفیل های رنگی و لمینت بیشتر از قیمت پروفیل های سفید در تولید درب و پنجره دوجداره میباشد. کیفیت محصولاتی که توسط ویستابست تولید می شود، نسبت به سایر محصولاتی که در بازار وجود دارند بسیار بالاست و محصولات وینتک و هافمن نیز در رده های بعدی قرار داده می شوند ولی این مسئله به معنای عدم کیفیت در محصولات وینتک و هافمن نبوده و محصولات این دو کارخانه نیز با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند و قطعا می توانند انتخابی بسیار مناسب تر از پنجره های معمولی و برند های متفرقه در بازار به شمار روند. هافمن یکی از برندهای متوسط تولید کننده پروفیل درب و پنجره های دوجداره در ایران می باشد که در سال 1386در تبریز افتتاح گردید. هر محصول تولید شده معایب و مزایایی دارد. این نوع پنجره نسبت به دو نوع قبلی پیشرفتهتر بوده و در انواع قدی، بدون کتیبه، با پروفیل رنگی تولید و توانایی باز و بسته شدن در دو حالت افقی و عمودی را تنها با یک دستگیره دارد. بسیاری از تولید کنندگان مدل های مختلفی از پنجره را برای بودجه های مختلف ارائه می دهند. در دنیای امروز استفاده از پنجره با کیفیت دو جداره می تواند یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شما باشد چرا که عایق کاری حرارتی و صوتی در کنار کیفیت و همچنین امنیت از مهم ترین پارامترهای انتخاب محصول بوده و از این روی باید با دقت بسیار بالایی نسبت به خرید پنجره دوجداره اقدام شود. تعویض پنجره دوجداره

خبرنگار پنجشنبه 25 اسفند 1401


امروزه بسیاری از خانم ها تمایل دارند پوستی نرم، صاف و جوان داشته باشند و همیشه ظاهری جذاب و شفاف داشته باشند. اما به نظر شما بهترین راه برای داشتن پوستی سالم و شاداب چیست؟ آیا در شهر زیبای تبریز زندگی می کنید و می خواهید برای ورود به عرصه پاکسازی پوست و صورت به بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در تبریز (آذربایجان شرقی) مراجعه کنید؟ به نظر شما آیا با شرکت در دوره پاکسازی صورت در تبریز می توان پاکسازی را یاد گرفت؟

اگر بخواهم پاسخی کلی و کوتاه به این نوع سوالات بدهم، می توان گفت که پاکسازی یکی از مهم ترین نیازهای پوست بدن است که اصول آن باید به صورت تخصصی آموزش داده شود تا علاوه بر ورود به بازار کار . ، می توانید پوست خود را کاملا تمیز کرده و آن را تجدید کنید. به پوست طراوت و طراوت ببخشید. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-tabriz/

در اثر برخی عوامل خارجی بر روی پوست در اثر فعالیت های روزانه، رژیم غذایی ناسالم و انواع آلودگی ها، پوست به مرور زمان در بافت های پوست جمع می شود و از طراوت و درخشندگی پوست صورت می کاهد.

بنابراین اگر می خواهید در آموزش پاکسازی پوست در تبریز شرکت کنید و صورت را به صورت حرفه ای آموزش دهید، به شما توصیه می کنم در هیچ دوره ای شرکت نکنید. زیرا پوست بسیار حساس و مهم است و نباید تمام نکات و تمرینات را روی پوست امتحان کنید زیرا می تواند نتایج ناخوشایندی مانند حساسیت پوست، تورم، قرمزی و غیره را به همراه داشته باشد. پس برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه برنزه سازی تبریز با من تماس بگیرید.


شناخت انواع پوست

یکی از مهمترین مراحل پاکسازی، مشاوره با متخصصین پوست و مو و پزشکان می باشد که در این قسمت اطلاعاتی در مورد نوع پوست و نحوه درمان آن بدست خواهید آورد. دوره مراقبت از پوست صورت در تبریز به این موضوع بیشتر پرداخته است.



انواع پوست به شرح زیر است.

پوست های چرب: معمولاً چرب و براق هستند و پوست دارای جوش و منافذ باز است.

پوست مختلط: قسمت های T صورت (پیشانی و چانه چرب) و قسمت U صورت (کناره لب ها و زیر چشم ها) خشک هستند و مقداری کشیدگی روی سطح پوست قابل مشاهده است.

پوست خشک: منافذ باز با لکه ها و کک و مک همراه است و علائم کشش روی پوست دیده می شود.

پوست خشک و حساس: این نوع پوست تمام خصوصیات پوست خشک را دارد، اما تفاوت آن در این است که نسبت به پوست خشک خشک و مستعد التهاب و حساسیت است.


هدف از پاک کننده صورت چیست؟

حذف تمام سلول های مرده در بافت پوست

آلودگی و چربی اضافی را از سطح صورت پاک کنید

پاکسازی به بهبود خون رسانی، آبرسانی به پوست خشک و ویتامینه شدن پوست کمک می کند.



مراحل پاکسازی پوست چیست؟ https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-tabriz/

یکی از متداول ترین و پرتکرارترین مراحل مراقبت از پوست، پاکسازی پوست است، اگر دوره پاکسازی پوست را در تبریز گذرانده باشید، قطعا می توانید مراحل را یکی یکی طی کنید و پوست خود یا پوست اطرافتان را شاداب کنید.

مراحل اولیه پاکسازی صورت در تبریز عبارتند از:

تمیز کردن و پاک کردن انواع آلودگی ها از سطح پوست

سلول های مرده پوست با استفاده از لایه بردار به طور کامل از بین می روند

پوست صورت را برای آبرسانی، مراقبت و افزودن ویتامین درمان کنید.



پوست چه کسانی نیاز به پاکسازی دارد؟

پوست افراد دارای لک.

افرادی که پوست خشکی دارند.

افرادی که دور چشمشان یک سری چین و چروک دارد.

افرادی که در فضای باز کار می کنند و اغلب در معرض هوای آلوده هستند.



فواید پاکسازی پوست

پوست را کاملا بشویید و تمیز کنید

روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد.

تا حدی لکه های پوستی و آکنه را از بین می برد.

ماسک های صورت به نرمی و براق شدن پوست کمک می کنند.

به جوانسازی، تمیز کردن و از بین بردن چین و چروک روی پوست کمک می کند

پاکسازی به از بین بردن پف زیر چشم و تیرگی اطراف آن کمک می کند.

مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست خشک از بروز چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند.

پاکسازی فواید بی شماری دارد که قبلاً به برخی از آنها اشاره شد. اگر می خواهید فواید پاکسازی را بدانید به شما توصیه می کنم در جامع ترین و حرفه ای ترین دوره پاکسازی صورت در تبریز شرکت کنید.



آیا پاکسازی پوست بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در تبریز امکان پذیر است؟

بله، با ثبت نام و شرکت در دوره پاکسازی پوست در تبریز، حداقل هر 3 ماه یکبار می توانید به کمک توضیحات و مشاوره، پوست یا پوست مشتریان خود را به صورت تخصصی پاکسازی کرده و کسب درآمد کنید.

به یاد داشته باشید که در هیچ دوره ای شرکت نکنید. زیرا مراقبت از پوست بسیار مهم و ضروری است و نباید هر آموزش و توصیه ای را در مورد آن امتحان کنید. زیرا می تواند اثرات ناخوشایندی از خود به جای بگذارد. بنابراین برای ثبت نام در کامل ترین آموزشگاه پاکسازی صورت در تبریز با من تماس بگیرید تا در ادامه شما را برای عضویت در آموزشگاه پاکسازی پوست در تبریز راهنمایی کنم و سریعتر وارد عرصه پاکسازی پوست صورت و صورت شوید.



بعد از دوره صورت در تبریز چه کارهایی می توان انجام داد؟

اگر با حوصله به توضیحات دوره پوست صورت در تبریز گوش دهید، مطمئنا با کمی تلاش و حوصله می توانید در این زمینه متخصص شوید و در نهایت به درآمد نسبتا بالایی برسید.

خبرنگار چهارشنبه 24 اسفند 1401


اگر مهارتی در مراقبت از پوست یا آرایش ندارید، نگران نباشید. تمامی مباحث مطرح شده در دوره مراقبت از پوست آکادمی فلدورا از سطح مقدماتی تا پیشرفته آغاز می شود و علاقه مندان به این حرفه قبل از اتمام دوره مراقبت از پوست، دوره را ادامه می دهند. صورت یا پوست خود را تغذیه کنید. متخصص پس از آموزش، ناشنوا می شوید و می توانید بلافاصله فعالیت حرفه ای خود را شروع کنید. برای اطلاع از شرایط و ضوابط جلسه جوانسازی پوست اسفند 1401 با من تماس بگیرید.



دکتر فاطمه حبشی ( زیبایی شناس و مربی )

دکتر فاطمه حبشی مدرس دوره نظافت عمیق از صفر تا یک دوره های مبتدی تا فوق حرفه ای با متد اروپایی و متد آکادمی در اروپا و همچنین مدیر و موسس آکادمی فلدورا.



عناوین دوره های آموزشی پاکسازی پوست

موضوع دوره تخصصی پاکسازی پوست

آناتومی و فیزیولوژی پوست

آسیب شناسی اولیه

آشنایی با انواع انگل ها، باکتری ها و قارچ ها و نحوه درمان آنها

اصول اولیه خشکی پوست را بدانید و علت اصلی انواع آسیب های خارجی را بیابید

عواملی که پوست را آسیب پذیر می کند

مراقبت بعد از پاکسازی پوست

از انواع پاک کننده ها و تنظیم کننده ها استفاده کنید

پاکسازی عمیق پوست

صورت تخصصی با ماسک لاتکس

اسید درمانی به روش اروپایی

درمان آنزیمی خاص

درمان ترکیبی جمعیت

اسکرابر و اولتراتراپی

کاربومدوتراپی (Plagen)

ضعف کربن

میکرودرم ابریژن و اندرمولوژی

میکروکارنت (شبه بوتاکس)

انواع ماساژ

درمان ویتامین C

طلا و جفت درمانی

لیفتینگ با تکنولوژی مدلسازی

تکنیک آبرسانی هیدروکسی تراپی

اوزون تراپی پوست و مو همراه با میکروتراپی

آشنایی با انواع لکه ها و درمان های خاص آنها

پک کانتور چشم از روش اروپایی استفاده می کند

آموزش اکسیژن سازهای تخصصی و اکسیژن درمانی صورت

آموزش ویژه پوست

آموزش حرفه ای و فوق حرفه ای مراقبت از پوست

آموزش در کابین های مراقبت از پوست در انواع مختلف

مطالعه هیدروکسی تراپی و هیدراتاسیون و تنفس و اکسیژن درمانی ویژه

آموزش درمپلنینگ و اسید درمانی

آموزش مراقبت و درمان پوست

ویتامین درمانی و تغذیه

دوره های آموزشی درمان چروک و سیاهی صورت و پکیج روشن کننده و مرطوب کننده دور چشم

آموزش دوره های درمان پوست ناسالم

آموزش گوشت غیر تهاجمی

میکرونیدلینگ غیر تهاجمی

نیدلینگ مزون و نیدلینگ آهن با روش آکادمی آهن اروپا

تکنیک مزواکسیال (رشد مجدد و ریزش موهای ابرو با تکنیک سلول های بنیادی مو)

بی بی کرم گردن و کرم پودر دائمی

روش مزوتراپی مو

آموزش حلزون و کلاژن درمانی و تجهیزات پزشکی

آموزش کار با دستگاه آبی صورت، هیدروفیسیال

میکرودرم ابریژن

بلند کن

آروور

فرکانس avo

کلاژن درمانی

اسکوم تراپی

به طور طبیعی

فوتون درمانی

ویتامین ها و درمان های اسیدی ویژه برای پوست

آموزش انواع خاص ماسک و ماساژ صورت

آموزش کلیه خطوط مراقبت از پوست

محدوده مراقبت از دست و پا و بسته چشم

روان درمانی و لیفتینگ

روش ذوب سریع

تمدید تخصصی

غلتک یخ، غلتک یشم، انواع ماساژ، ماسک های درمانی

آموزش دستور العمل های مراقبت از پوست یکپارچه.

یک تکنیک تخصصی پلیول پلا اسید لاکتیک

شمع درمانی مشترک

ایزولوسین (پپتید درمانی)

آموزش کلیه ملزومات مراقبت از پوست با استفاده از جدیدترین متدها و همچنین ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای و همچنین گواهینامه های بین المللی با کد ثبتی قابل جستجو.

خبرنگار چهارشنبه 24 اسفند 1401


اگر مهارتی در مراقبت از پوست یا آرایش ندارید، نگران نباشید. تمامی مباحث مطرح شده در دوره مراقبت از پوست آکادمی فلدورا از سطح مقدماتی تا پیشرفته آغاز می شود و علاقه مندان به این حرفه قبل از اتمام دوره مراقبت از پوست، دوره را ادامه می دهند. صورت یا پوست خود را تغذیه کنید. متخصص پس از آموزش، ناشنوا می شوید و می توانید بلافاصله فعالیت حرفه ای خود را شروع کنید. برای اطلاع از شرایط و ضوابط جلسه جوانسازی پوست اسفند 1401 با من تماس بگیرید.



دکتر فاطمه حبشی ( زیبایی شناس و مربی )

دکتر فاطمه حبشی مدرس دوره نظافت عمیق از صفر تا یک دوره های مبتدی تا فوق حرفه ای با متد اروپایی و متد آکادمی در اروپا و همچنین مدیر و موسس آکادمی فلدورا.



عناوین دوره های آموزشی پاکسازی پوست

موضوع دوره تخصصی پاکسازی پوست

آناتومی و فیزیولوژی پوست

آسیب شناسی اولیه

آشنایی با انواع انگل ها، باکتری ها و قارچ ها و نحوه درمان آنها

اصول اولیه خشکی پوست را بدانید و علت اصلی انواع آسیب های خارجی را بیابید

عواملی که پوست را آسیب پذیر می کند

مراقبت بعد از پاکسازی پوست

از انواع پاک کننده ها و تنظیم کننده ها استفاده کنید

پاکسازی عمیق پوست

صورت تخصصی با ماسک لاتکس

اسید درمانی به روش اروپایی

درمان آنزیمی خاص

درمان ترکیبی جمعیت

اسکرابر و اولتراتراپی

کاربومدوتراپی (Plagen)

ضعف کربن

میکرودرم ابریژن و اندرمولوژی

میکروکارنت (شبه بوتاکس)

انواع ماساژ

درمان ویتامین C

طلا و جفت درمانی

لیفتینگ با تکنولوژی مدلسازی

تکنیک آبرسانی هیدروکسی تراپی

اوزون تراپی پوست و مو همراه با میکروتراپی

آشنایی با انواع لکه ها و درمان های خاص آنها

پک کانتور چشم از روش اروپایی استفاده می کند

آموزش اکسیژن سازهای تخصصی و اکسیژن درمانی صورت

آموزش ویژه پوست

آموزش حرفه ای و فوق حرفه ای مراقبت از پوست

آموزش در کابین های مراقبت از پوست در انواع مختلف

مطالعه هیدروکسی تراپی و هیدراتاسیون و تنفس و اکسیژن درمانی ویژه

آموزش درمپلنینگ و اسید درمانی

آموزش مراقبت و درمان پوست

ویتامین درمانی و تغذیه

دوره های آموزشی درمان چروک و سیاهی صورت و پکیج روشن کننده و مرطوب کننده دور چشم

آموزش دوره های درمان پوست ناسالم

آموزش گوشت غیر تهاجمی

میکرونیدلینگ غیر تهاجمی

نیدلینگ مزون و نیدلینگ آهن با روش آکادمی آهن اروپا

تکنیک مزواکسیال (رشد مجدد و ریزش موهای ابرو با تکنیک سلول های بنیادی مو)

بی بی کرم گردن و کرم پودر دائمی

روش مزوتراپی مو

آموزش حلزون و کلاژن درمانی و تجهیزات پزشکی

آموزش کار با دستگاه آبی صورت، هیدروفیسیال

میکرودرم ابریژن

بلند کن

آروور

فرکانس avo

کلاژن درمانی

اسکوم تراپی

به طور طبیعی

فوتون درمانی

ویتامین ها و درمان های اسیدی ویژه برای پوست

آموزش انواع خاص ماسک و ماساژ صورت

آموزش کلیه خطوط مراقبت از پوست

محدوده مراقبت از دست و پا و بسته چشم

روان درمانی و لیفتینگ

روش ذوب سریع

تمدید تخصصی

غلتک یخ، غلتک یشم، انواع ماساژ، ماسک های درمانی

آموزش دستور العمل های مراقبت از پوست یکپارچه.

یک تکنیک تخصصی پلیول پلا اسید لاکتیک

شمع درمانی مشترک

ایزولوسین (پپتید درمانی)

آموزش کلیه ملزومات مراقبت از پوست با استفاده از جدیدترین متدها و همچنین ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای و همچنین گواهینامه های بین المللی با کد ثبتی قابل جستجو.

خبرنگار چهارشنبه 10 اسفند 1401


فیلتراسیون شیمیایی: برخی از مواد شیمیایی، علاوه بر بی خطر بودن برای سلامت انسان، نقش مهمی در پاکسازی مواد خوراکی دارند. تصفیه آب پاکاب22 به حذف ناخالصی های موجود در آب کمک می کند تا آن را برای مصرف بی خطر کند. بعضی از دستگاه ها پلاستیکی هستند و حتی پلاستیک های بی کیفیتی دارند که با فشار آب تغییر شکل می دهند و یا این که خراب می شوند و دیگر کار نمی کنند. آب مصرفی در برخی از این صنایع باید دارای کیفیتی بالا باشد. اهمیت متریال استیل برای بدنه تجهیزات تصفیه کن صنعتی به دلیل مقابله آن با نمک ها بسیار بالا میباشد. این روزها با توجه به مشکل کمبود جا و محدودیت فضا که در اغلب خانه ها با آن روبرو هستیم انواع دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی تولید و در بازار عرضه شده است. زمان مناسب تعویض فیلترها با توجه به موارد مختلفی از جمله نوع فیلتر، میزان مصرف آب، نوع دستگاه و البته کیفیت آبی که نیاز به تصفیه دارد تعیین می شود. برخی از دستگاه های تصفیه آب می باشند که بسیار قوی و با کیفیت قادر به تصفیه ی آب می باشند که ضمن نگه داشتن املاح مفید آب همه ی آلودگی ها و رسوب ها و میکروب ها را از آب دفع می کند و آبی بسیار شفاف و با کیفیت و گوارا را می تواند به شما ارائه دهد که می توانید از آن حتی برای تهیه ی چای یا موارد دیگر نیز استفاده نمائید.


این فیلتر از مواد پلیپروپلین با قطر 5 میکرون ساخته میشود که وظیفه حذف رسوبات، گل و لای، زنگار لولههای فرسوده را به عهده دارد. هر دستگاه مشخصات مربوط به خودش را دارد که از جمله امکانات و ویژگی های آن می توان به نوع کارکرد و خوب یا بد بودن دستگاه اشاره کرد. همچنین فرم اکسید شده آهن و منگنز نیز در ورودی آب صدمات شدیدی را به ممبران وارد می کند. ممبران اسمز معکوس خالص ترین و سالم ترین آب را برای شما تولید می کند، که دارای پایین ترین TDS است. ممبران اولترافیلتراسیون بر خلاف ممبرین اسمز معکوس به کلر مقاوم است، بنابراین این ممبرین بدون فیلترهای کربنی نیز قادر به فعالیت است، اما توانایی در حذف کلر، رنگ، مزه و بوی نامطلوب آب را ندارد. فیلترهای کربنی بر اساس میزان مصرف و کیفیت آب ورودی تعویض می شوند؛ ولی این زمان بستگی مستقیمی به میزان مصرف و کارکرد دستگاه دارد، که عموما به طور میانگین حدود هر شش ماه یک بار می باشد. بهتر است از برندهایی استفاده کنید که تجهیزات و فیلترهای مناسب آن ها به راحتی در بازار پیدا می شود


فنآوری آب شیرین کن بیش از یک قرن است که به رسمیت شناخته شده و از دهه 1960 به بازار عرضه شده است. در صنایع نساجی خرید تصفیه آب صنعتی به منظور حذف ناخالصی های طبیعی از آب برای جلوگیری از از واکنش های شیمیایی تهیه میشود. استفاده از خرید دستگاه های آبشیرین کن و تصفیه آب صنعتی با فعالیت قیمت تولید آب را کاهش خواهد دارد. تجهیزات استفاده شده در هر یک از این دستگاها تفاوت های زیز و درشتی دارد. همچنین تفاوت دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن به نوع کاربرد آن ها نیز مرتبط میباشد. این دستگاه ها در عملکرد و ساختار قدری با سیستمهای آبشیرین کن و تصفیه آب تفاوت دارند. از طرفی استفاده از موتور با توان بالاتر در صورتی که نیاز چندانی به آن نباشد صرفا اتلاف هزینه میباشد. لذا جدا از بحث هزینه تولید با خرید و سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی در داخل بسیاری از صنایع دارای اهمیت بالایی میباشد. بهترین راه برای توید آب در مصارف صنعت خرید و سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی متناسب با موضوع فعالیت میباشد. همچنین با حذف این واسطه ها قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی به مراتب پایین تر از خرید آن خواهد بود.


به عبارت دیگر بکارگیری قطعاتی که نه مصرف انرژی بالا تری به واسطه توان بیشتر داشته و نه به دلیل عدم توان مناسب باعث بروز مشکلاتی در عملکرد سیستم شود. در آب هایی با EC بالا استفاده از پمپ پرفشار توصیه میشود. برعکس شرکتی که به صورت رسمی و با مجوزات لازم فعالیت میکند برای حفظ اعتبار و تمدیدهای مجوزت خود، همیشه رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار میدهد. که با این اتفاق، مشتریان در ایران نه تنها نگران دسترسی به قطعات و یا خدمات آن نیستند بلکه با قیمت بسیار مناسب تری به این محصول ارزشمند میتوانند بهره مند شوند. اسمزمعکوس به معنای این است که با کمک فشار به این محلول و به کمک فیلتراسیون مناسب آن را به سمت آب خالص هدایت کنیم. به طور کلی تجهیزات این سیستم به بهبود محصولات کمک بزرگی میکند. دستگاه های تصفیه RO با غشایی نیمه نفوذپذیر نانو همراه هستند که به از بین بردن ریزترین نمک محلول ، فلزات و ناخالصی ها کمک می کند. البته با توجه به نوع آن که برخی دستگاه ها شبیه پارچ نیز می باشند که کار تصفیه آب را انجام می دهند که نام آن ها نیز متفاوت می باشد.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

خبرنگار سه شنبه 11 بهمن 1401

نمای کلی

واحد تجاری موردنظر در قسمت بر اصلی بلوار آزادگان قرار گرفته است و به دلیل قرارگیری در مسیر جاده اصلی از لحاظ موقعیت مکانی گزینه عالی به جهت شروع فعالیت موردنظر شماست. بلوار آزادگان یکی از خیابان های اصلی شهر لنگرود است که از یک طرف به جاده چمخاله و از طرف دیگر به بلوار سعدی منتهی می شود. در این خیابان کلیه مراکز رفاهی و خرید از جمله رستوران، فروشگاه زنجیره ای پوشاک، باشگاه، سوپر مارکت و غیره در دسترس شما قرار دارند. املاک آرمان


این واحد تجاری به صورت سه طبقه بعلاوه یک نیم طبقه می باشد. در نمای خارجی این واحد تجاری از شیشه و کامپوزیت استفاده شده است. ورودی واحد موردنظر تماما شیشه سکوریت است و پوشش کف تمامی طبقات از نوع سرامیک می باشد. طبقه همکف این واحد تجاری دارای فضایی بزرگ و دلباز است که آسانسور در آن تعبیه شده است ضمن اینکه سرویس بهداشتی و حمام نیز در این طبقه قرار گرفته است. استفاده از نمای شیشه سکوریت در طبقات این واحد تجاری، چشم انداز فوق العاده ای را فراهم کرده است. در طبقه آخر این واحد تجاری نیز یک اتاق مجزا بعلاوه انباری به مساحت 80 متر قرار گرفته است. سیستم گرمایشی این واحد تجاری از نوع پکیج و رادیاتور و سیستم سرمایشی از نوع اسپیلت می باشد.

مزایای خرید این واحد تجاری شامل موارد زیر می باشد:

سند شش دانگ
موقعیت مکانی و دسترسی عالی
آسانسور
لوله کشی آب
پکیج و رادیاتور
اسپیلت
سرویس بهداشتی و حمام
امتیازات آب،برق و گاز

جزئیات
شناسه ملک: 6884 قیمت کل (تومان): 12میلیارد
وضعیت: برای فروش موقعیت ملک: بر اصلی

امکانات
آبب
رق
پکیج و رادیاتور
پوشش کف سرامیکی
داکت اسپلیت
سرویس بهداشتی و حمام ایرانی
گاز
نمای ساختمان
کامپوزیت

خبرنگار چهارشنبه 5 بهمن 1401
متن آهنگ آخرین روز سیروان خسروی

♫♥♫به این فکر کن اگه امروز تموم فرصتت باشه♫♥♫
♫♥♫اگه امروز نخواد دیگه واسه تو رنگ فرداشه♫♥♫
♫♥♫دلت می خواد کجا باشی تو این دنیای دیوونه♫♥♫
♫♥♫با تنهایی و تاریکی تک و تنها توی خونه♫♥♫
♫♥♫یا دست تو دست عشقت زیر بارون رگباری♫♥♫
♫♥♫برای آخرین لحظه کدوم تصویر و دوست داری♫♥♫
♫♥♫اگه همین امروز آخرین روزه دیگه نزار بازم دلت بسوزه♫♥♫
♫♥♫نگو فرداهای روشن از دست تو دوره♫♥♫
♫♥♫چرا روز و شبت باشه پرتردید وووو پر تردید و دلشوره♫♥♫
♫♥♫به این فکر کن که هر روزت می تونه روز آخرشه♫♥♫
♫♥♫بدون هیچ فردایی می تونه عمرمون سرشه♫♥♫
♫♥♫بگو حالا تو این روزی که واست زندگی بخشه♫♥♫




خبرنگار چهارشنبه 28 دی 1401

از آنجایی که پوست اولین سد محافظ بدن است که وظیفه دفع سموم و مواد مضر بدن را از طریق تعریق بر عهده دارد، در حین پاکسازی پوست به شما آموزش می دهیم که چگونه ساختار پوست را تجزیه و تحلیل کنید، پوست مشتری را آماده کنید تا همه چیز را تمیز کنید. انواع پوست پوست و مراقبت های بعدی از تمیز کردن پوست و استفاده از ماسک صورت، فضایی هنری می بخشد.

در این درس می آموزید که چگونه ناخالصی ها و جوش های سرسیاه را از سطح پوست پاک کنید، مواد حاوی مواد معدنی و اکسیژن را از سطح پوست (لایه زیرین پوست) پاک کنید، تمام منافذ را تمیز کنید.

هزینه دوره های مبتدی و حرفه ای با آموزش های ارائه شده در آلمان که با تضمین یادگیری کامل دانشجو برای معرفی به سازمان های فنی و حرفه ای انجام شده است متفاوت است.


دوره اولیه پاکسازی پوست صورت

در این دوره دانشجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای موارد زیر را می آموزد: رفع آلودگی محیطی، تجزیه و تحلیل ساختار پوست (آناتومی پوست صورت (اپیدرم، مزودرم، هیپودرم)، انواع پوست (چرب، خشک، نرمال، حساس و مختلط) ، عوارض و مشکلات پوستی)

تشخیص نوع پوست، انواع بیماری های پوست، انواع محصولات پاک کننده پوست، شناخت انواع ماسک، شناسایی مواد مصرفی مناسب با نوع پوست مشتری، استفاده از ظروف و مواد مناسب با نوع پوست مشتری، آماده سازی پوست مشتری، صحیح استفاده از شوینده با توجه به نوع پوست مشتری، ضدعفونی دست و ابزار کار، پاکسازی انواع پوست، لایه برداری،

او پس از پاکسازی پوست، میکرودرم ابریژن، سونوگرافی و درمان های فرکانس را یاد می گیرد و بر روی یک مدل طبیعی زیر نظر مربی کار می کند.


دوره پیشرفته پاکسازی صورت

در این دوره دانشجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای موارد زیر را فرا می گیرد: میکرونیدلینگ، مزو وایت، مزوتراپی، آر اف، استفاده صحیح و صحیح از ضد آفتاب، استفاده از کرم های تقویت کننده پوست، استفاده از مواد گیاهی موثر برای سلامت پوست. , استفاده از ماسک, استفاده از ویتامین های پوست, معنی spf در ضد آفتاب, اثرات غذا و خواب بر سلامت پوست

تاثیر مواد آرایشی بر روی پوست تاثیر استراحت و خواب کافی و کمبود استرس انواع احیا کننده انواع ویتامین ها انواع ماسک تاثیر ضد آفتاب روی پوست ماساژ صورت و گردن ماساژ بازسازی پوست مانند ماساژ پیشانی،

نحوه پاکسازی پوست خشک، روش پاکسازی پوست چرب، نحوه پاکسازی پوست مختلط، نحوه پاکسازی پوست معمولی، استفاده صحیح از محصولات لایه بردار، نوع پوست (خشک، چرب، مختلط، معمولی) و همچنین دوره هایی مانند: لیفتینگ، لایه برداری . ، میکرودرم ، مزوتراپی آنها در یک دوره ویژه گنجانده شده است. دکتر فاطمه حبشی

کلاس های آموزشی پاکسازی صورت به سه روش خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق آیین نامه فنی در هر کلاس گروه های یک تا سه نفره، در کلاس های نیمه خصوصی سه تا پنج نفر و به صورت گروهی پنج تا پانزده نفر تشکیل می شود.


ابزار و وسایل مورد نیاز برای تمیز کردن پوست

تجهیزات مورد نیاز دوره برای دانش آموزان مدرسه دیترلند: تجهیزات مورد نیاز دوره برای دانش آموزان مدرسه دیترلند:

مرطوب کننده، برس، کاسه، غلتک دما، کاردک، پد تمیزکننده، پیش بند، حوله، کرم، ماسک صورت و مرطوب کننده، ماسک زیبایی، محلول درمانی گیاهی، ضایعات، بسته بندی استریل مصرف کننده، لوسیون، شیر پاک کننده، انواع ماسک، میکرونیدلینگ، دستگاه میکرودرم ابریژن دستگاه RF دستگاه فرکانس سر سوزن سرم کلرید سدیم


بعد از گذراندن این دوره چه مهارت هایی کسب خواهید کرد؟

پس از گذراندن دوره های مبتدی، پیشرفته و تخصصی قادر خواهید بود نیازهای مراجعین در پاکسازی، آبرسانی، ترمیم پوست و صورت را برطرف کنید. این کار تا پایان آموزش ادامه خواهد داشت. پس از اتمام این دوره، امیدواریم امروز کسب و کار شما را راه اندازی و یا توسعه دهیم.


درمان های خانگی برای جوش های پوستی

1- نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب کافی به پاکسازی بدن کمک می کند، سموم یا ناخالصی ها شسته می شوند. حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید


2- میوه ها

میوه های تازه برای پاکسازی بدن مهم هستند. و طبیعتا میوه ها برای پاکسازی پوست در رژیم غذایی طبیعی گنجانده شده اند. میوه ها حاوی مواد مغذی مفید برای چربی سوزی هستند (Fat Burning Fruits).

آموزشگاه پاکسازی پوست تهران

3- سبزیجات

کارشناسان میوه و سبزیجات تازه را توصیه می کنند. اگر می خواهید از یک رژیم غذایی طبیعی برای داشتن پوستی نرم، شفاف و صاف پیروی کنید، مقدار زیادی سبزیجات مصرف کنید.


4- استراحت کافی

آرامش یک راه موثر برای پاکسازی بدن است. در زمان استراحت، تولید و تولید مثل سلول تسریع می شود. این فرآیند برای جایگزینی سلول های مرده بسیار مهم است. تولید و تکثیر سلولی نقش مهمی در داشتن پوستی نرم و صاف دارد. 6 تا 8 ساعت استراحت برای پوست سالم ایده آل است.


5- روغن درخت چای

مطالعات نشان می دهد که خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد و می تواند کثیفی و کثیفی را از روی صورت پاک کند.


6- بپرسید

نعناع پوست را خنک و شاداب می کند. برای تمیز کردن صورت عصاره نعنا را اضافه کنید و برای بدن نعنا را با آب لیمو و آب مخلوط کنید. سپس آن را روی تمام بدن قرار دهید و بگذارید روی بدن بماند. وقتی نعنا خشک شد، بدن خود را با آب گرم بشویید.


7- پودر نخود – پودر زردچوبه – گلاب – شیر کاندوم

با این مواد خمیر درست کنید. پس از آن، آن را روی صورت خود بمالید و بگذارید حدود 10 دقیقه روی صورت خود بماند. این کار را دو بار در هفته انجام دهید.


I-8 - آی-پودر چوب صندل-شیر خام-رز یامانزی

پودر چوب صندل، شیر خام و آب پرتقال را مخلوط کرده و صورت خود را بشویید. مخلوط را روی صورت بمالید و بشویید. بعد از دو روز تکرار کنید.


9- ورزش منظم

ورزش منظم به سوزاندن چربی های سالم بدن کمک می کند. به خاطر داشته باشید که در حین ورزش عرق کنید تا سموم بدنتان دفع شود. برای جلوگیری از کم آبی بدن، بعد از ورزش مقدار زیادی آب بنوشید. سموم از طریق عرق و ادرار از بدن دفع می شوند. با از بین بردن سموم و آلودگی ها پوستی شاداب تر و شاداب تر خواهید داشت.


10- خامه تازه - پودر زردچوبه - روغن زیتون

با یک قاشق پودر زردچوبه، کمی روغن زیتون و خامه مخلوط کنید. حدود 25 دقیقه روی پوست بمالید و سپس بشویید. این روش یک راه ساده و طبیعی برای داشتن پوستی تمیز و شفاف است


11- ترکیب عسل و جو

عسل و آبمیوه را با هم مخلوط کنید تا خمیر درست شود و به عنوان ماسک صورت استفاده کنید. عسل ملایم است و حاوی مواد طبیعی است که پوست را نرم و صاف می کند و در نهایت پوستی شفاف و تمیز را به شما می دهد که همیشه می خواستید.

روش های قفل کردن کامپیوتر در ویندوز، مک و لینوکس چگونه است؟ در این مقاله می‌خواهیم به یکی از مهم‌ترین مباحث امنیتی برای کاربران کامپیوتر یا لپ تاپ در سیستم عامل‌های مختلف بپردازیم. در ادامه، روش‌های مختلفی برای اعمال رمز عبور و پسورد بر روی کامپیوتر شما معرفی می‌شوند که می‌توانید به راحتی امنیت این وسیله شخصی خود را حفظ کنید.


منظور از قفل کردن کامپیوتر و لپ تاپ چیست؟

قفل کردن کامپیوتر و لپ تاپ، یکی از روش‌هایی است که می‌توانید برای تامین امنیت داده‌های خود استفاده کنید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، همه افراد برای خود به صورت خانوادگی و یا شخصی، کامپیوتر و لپ تاپ دارند. این ویژگی منجر شده است تا مسائلی همچون حفظ حریم شخصی، جلوگیری از انتشار داده‌های مهم و جلوگیری از دسترسی افراد غیره به کامپیوترها و لپ تاپ‌ها به یک امر بدیهی تبدیل شود. اما این کار چگونه انجام می‌شود؟ با توجه به اهمیت این موضوع، روش‌های مختلفی برای جلوگیری از دسترسی افراد درنظر گرفته شده است که می‌خواهیم در این مقاله به معرفی آنها بپردازیم.


مجموعه این اقدامات منجر خواهد شد تا افراد پیش از آنکه بتوانند به کامپیوتر یا سیستم عامل ویندوز شما داخل شوند، با یک سد امنیتی روبرو شده قادر نباشند تا به اطلاعات دسترسی داشته باشند. قفل گذاری می‌تواندشیوه قفل کردن کامپیوتر برحسب سیستم‌ عامل‌هایی که برای کامپیوترها و لپ تاپ‌ها ارائه شده است، با یکدیگر متفاوت هستند. از این رو می‌خواهیم در این بخش، به تفکیک آنها، اقدام به بررسی روش‌های قفل گذاری نموده و همه راهکارهایی که می‌تواند برای حفظ امنیت داده‌هایمان با اعمال پسورد ایجاد کنیم را مورد بررسی قرار دهیم.

روش های قفل کردن کامپیوتر و لپ تاپ در سیستم عامل ویندوز

در اولین قدم با ما باشید تا به صورت کامل راجع به روش‌های قفل کردن کامپیوتر و لپتاپ در سیستم عامل ویندوز بپردازیم. در این رابطه، با توجه به متفاوت بودن نسخه‌های ویندوز، می توان به روش‌های روش‌های متفاوتی اشاره نمود که عبارتند از:جوان ایرانی (irjavan.com)


روش های قفل کردن ویندوز 11

برای رمز گذاشتن بر روی ویندوز 11، شما می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:


تعیین رمز عبور در هنگام نصب ویندوز: اگر به تازگی ویندوزی را نصب کنید، پس از اتمام عملیات نصب، قادر خواهید بود تا برای ویندوز جدید خود، اکانت‌های کاربری ایجاد کنید. در این هنگام می‌توانید برای هر اکانت رمزی را تعیین کرده و یا با خالی گذاشتن فیلد رمز آن، پسوری را تعیین نکنید.

تعیین رمز عبور از طریق Setting: متداول‌ترین روش برای قفل کردن کامپیوتر در ویندوز 11 است که در این حالت، کافیست به منوی استارت رفته و عبارت “Setting” را جستجو کنید. حال کافیست در منوی سمت چپ، به جستجوی عبارت “Account” پرداخته و در صفحه‌ای که باز می‌شود، بر روی گزینه Sign-In Option کلیک کنید. حال نوبت آن است که یکی از روش‌های رمزگذاری را انتخاب کنید. این کار می‌توانید از طریق تعیین PIN، تعیین یک کلید امنیتی، پسورد انجام شود. بر روی گزینه Password کلیک کرده و گزینه Add را انتخاب نمایید. حال در پنجره‌ای که باز می‌شود، می‌توانید Password خود را تعیین کرده و مجددا با وارد کردن آن در بخش Confirm Password، رمز خود را تایید کنید. همچنین شما می‌توانید در بخش Password info، یک عبارت راهنمای برای به یادآوردن رمز بنویسید.

فعال کردن Windows Hello: یکی از دیگر از روش‌های قفل کردن کامپیوتر در ویندوز 11، استفاده از حالت Windows Hello است. در این مورد، امکان آن که کاربران بتوانند از طریق بیومتریک و تشخیص چهره، اقدام به رمز گذاشتن نمایند، فراهم شده است. برای فعال کردن این حالت، همانند روش قبل به قسمت Setting مراجعه کنید. حال می‌بایست بر روزی گزینه Accounts کلیک کرده و از قسمت سمت راست به بخش پایین بروید. حال گزینه “Sign in Options” را بیابید. بر روی آن کلیک کرده و به بخش way to sign in هدایت می‌شوید. مرحله بعدی آن است که گزینه Windows Hello را پیدا کنید. در این قسمت می‌توانید به روش‌های مختلف برحسب امکاناتی که لپ تاپ شما دارد، اقدام به انتخاب نوع رمزگذاری نموده و روی گزینه Setup کلیک کنید. حال می‌توانید رمز عبور خود را تعیین کنید.

روش های قفل کردن ویندوز 10

شیوه قفل کردن کامپیوتر در ویندوز 10 نیز تا حد بسیاری مانند ویندوز 11 است. در این حالت می‌توانید از طریق روش‌های زیر اقدام به انجام این کار نمایید:


قفل کردن ویندوز از طریق Setting: در این حالت لازم است ابتدا به بخش Task bar مراجعه کرده و عبارت “Setting” را جستجو کنید. حال لازم است تا به بخش account رفته و گزینه sign-in options را انتخاب نمایید. در نهایت در قسمت password، بر روی گزینه Add کلیک کرده و یک رمز عبور جدید را تعیین کنید. حال کافیست گزینه finish را انتخاب کنید تا مراحل انجام این کار به اتمام برسد.

قفل کردن ویندوز با اثر انگشت: در این روش می‌بایست بخش Windows Hello را فعال کنید. برای انجام این کار وارد بخش Sign-in Options شده و روی گزینه Windows Hello Fingerprint کلیک کنید. حال در قسمت Fingerprint وارد شوید و گزینه‌ای به نام Set up را انتخاب کنید. در این حالت پس از تعیین رمز، می‌بایست 4 انگشت دست خود را روی حسگر گذاشته تا به صورت کامل شناسایی شوند.

فعال کردن Picture Password: در روش قفل کردن ویندوز با Picture Password، می‌توانید با تعیین یک عکس و یا تعیین بخش‌هایی از آن، اقدام به رمزگذاری کنید. برای این کار، وارد بخش Sign-in Options شده و بر روی گزینه Picture Password کلیک کنید. در این حالت، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که عکس دلخواهی در آن انتخاب می‌کنید. حال گزینه Use picture را انتخاب کرده و بخشی از عکس را به اختیار خود انتخاب کنید. این کار را 3 بار پشت سر هم انجام دهید. شما می‌توانید برای تغییر قسمت تعیین شده، بر روی گزینه Start Over نیز کلیک کنید.حال گزینه Finish را انتخاب کرده و این نوع رمزگذاری تکمیل می‌شود.

نکته: قفل کردن کامپیوتر در روش‌های همراه با عکس یا با اثر انگشت، به صورت مشترک در ویندوز 11 نیز قابل استفاده می‌باشند.

روش های قفل کردن سایر ویندوزها

شما می‌توانید در سایر ویندوزها نیز از روندی مشابه با روش‌هایی که ذکر شده است، استفاده کنید. با این حال در این رابطه همچنین باید گفت:


قفل کردن کامپیوتر با Computer Management: یکی از روش‌های متفاوت برای اعمال پسورد بر روی ویندوز، از طریق دسترسی به مدیریت کامپیوتر است. در این حالت ابتدا وارد بخش Local Users and Groups شوید. برای این کار می‌توانید این عبارت “Management” را در باکس جستجو استارت وارد کرده و گزینه Computer Management را انتخاب کنید. حال در پنجره باز شده این عبارت را بیابید. به بخش Users آن رفته و بر روی یک حساب کاربری کلیک نمایید. حال گزینه Set Password را انتخاب کنید. حال در پنجره باز شده، گزینه Proceed را انتخاب کنید. رمز عبور خود را دوبار تکرار کرده و گزینه OK را انتخاب کنید.

قفل کردن کامپیوتر در ویندوز 7: برای گذاشتن رمز عبور در ویندوز 7، می‌بایست ابتدا وارد Control Panel شوید. حال کافیست به قسمت User Accounts and Family Safety وارد شده و بر روی گزینه Add or remove user accounts کلیک کنید. حال اکانتی را که قصد دارید بر روی آن پسوردی اعمال کنید را انتخاب کرده و به صفحه‌ی Change an Account می‌روید. شما می‌توایند برای تعیین پسورد، بر روی گزینه Create a password کلیک کرده و رمز جدیدی را تعیین کنید. حال گزینه Create a password را انتخاب کنید.

نکته: شما می‌توانید با زدن گزینه ترکیبی Win+L، امکان قفل کردن سریع ویندوز خود را داشته باشید.

روش های قفل کردن کامپیوتر در سیستم عامل مک

یکی از سیستم‌های پرطرفدار برای کاربران کامپیوتر و لپ‌تاپ، سیستم مک است که برای قفل کردن کامپیوتر در همان ابتدا لازم است پسوردی را برای آن تعیین کنید. چراکه نمی‌توانید بدون انجام این کار، اقدام به راه اندازی کامپیوتر خود نمایید. اما اگر می‌خواهید رمز عبور تعیین شده را تغییر دهید، راه حل زیر را دنبال کنید:


ابتدا می‌بایست از همه برنامه‌ها خارج شوید،

حال لازم است تا به قسمت System Preferences مراجعه کرده و بر روی گزینه Users & Groups کلیک کنید،

گام بعدی آن است که حساب کاربری که در این سیستم عامل دارید را از منوی سمت چپ انتخاب کنید،

حال در پنجره باز شده، باید به دنبال گزینه Change Password باشید،

در این قسمت، رمز عبوری قدیمی که دارید را در پنجره Old Password وارد کرده و در فیلد New Password نیز باید رمز عبور جدید خود را وارد کنید. حال مجددا رمز عبور را در قسمت Verify وارد کنید،

شما می‌توانید در فیلد hint نیز یک راهنما برای یادآوری رمز عبور خود ثبت کنید،

آخرین کار این است که بر روی گزینه Change Password کلیک کنید.

پروسه قفل کردن کامپیوتر تمام شده است و اکنون می‌توانید از سیستم عامل خود لذت ببرید.

روش های قفل کردن کامپیوتر در سیستم عامل لینوکس

اگر شما هم سیستم عامل لینوکس دارید، یا سیستم عامل شما یونیکس باشد، می‌توانید از روشی که در ادامه بیان شده است، برای قفل کردن کامپیوتر خود استفاده کنید که به شرح زیر می‌باشد:


استفاده از دستور Password: شما می‌توانید از طریق دستور پسورد برای تغییر رمز عبور کاربر استفاده کنید. در این حالت این دستور می‌تواند اطلاعات کاربر را در بخش /etc/shadow بروزرسانی کند. ابتدا ترمینال لینوکس را باز کنید. حال نوبت آن است تا دستور Password را تایپ نمایید. اگر از قبل بروی سیستم خود رمز گذاشته باشید، رمز قدیمی از شما خواسته می‌شود تا آن را وارد کنید. زمانی که به عبارت Current password برخورد کردید، می‌توانید این رمز را وارد کنید. حال گزینه اینتر را روی صفحه کلید انتخاب کرده و یک new password جدید را تایپ کنید. گزینه Enter را زده و یکبار دیگر این کار را انجام دهید. در نهایت زمانی که پیغام password updated successfully را مشاهده کردید، قفل کردن کامپیوتر شما تکمیل شده و می‌توانید از امنیت آن اطمینان داشته باشید.

پرسش‌های متداول قفل کردن کامپیوتر

از جمله پرسش‌های متداولی که ممکن است کاربران در خصوص قفل کردن کامپیوتر خود داشته باشند، می‌توان گفت:


در صورت فراموشی رمز عبور خود چه کار کنیم؟

اگر پس از قفل کردن ویندوز، زمانی پسورد خود را فراموش کنید، لازم است از برخی روش‌ها کمک بگیرید. از جمله استفاده از روش ورود پشتیبان، استفاده از اکانت مایکروسافت به صورت آنلاین، ریست کردن دستگاه که در نسخه ویندوز 1803 امکان پذیر است، فرمت درایو ویندوز و نصب ویندوز جدید.


روش‌های رمز گذاری در ویندوزهای مختلف چگونه است؟

در این رابطه می‌توان به مجموعه دستورالعمل‌هایی که در این مقاله بیان شد اشاره کرد که برحسب نوع سیستم عامل، نسخه‌های آن متفاوت هستند.


بهترین پسورد برای قفل کردن کامپیوتر چیست؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت بهترین پسورد برای قفل کردن کامپیوتر، استفاده از اعداد، نشانه‌ها و کاراکترهایی با حروف بزرگ و کوچک است. بهتر است این نوشته به گونه‌ای انتخاب شود که آن را از یاد نبرید. در غیر اینصورت بهتر است آن را در یک مکان مناسب نوشته و حفظ کنید.

تمام روش های قفل کردن کامپیوتر در ویندوز، مک و لینوکس

دستگاه دارای یک دکمه SOS و تماس اضطراری بوده که میتوان آن را بصورت مخفی در داخل خودرو نصب نمود. در مجموع میتوان گفت، اگر میخواهید اتومبیل خود را بهتر مدیریت کنید و بر آن نظارت داشته باشید، استفاده از یک ردیاب بهترین و موثرترین کار است. هر دو ردیاب IR59 و IR69 نیز از جمله بهترین ردیاب های ما هستند.انتخاب هریک از آنها بستگی به هزینه مورد نظر و انتخاب شما دارد. شما بعد از مطالعه این مقاله با انواع ردیاب و قابلیت های آنها آشنا میشوید و میتوانید یک ردیاب مناسب با نیازخودتان تهیه کنید. حتما هنگام استفاده از آنها باید حجم باتری خودرو را چک کنید تا فشار بیش از حد به آن وارد نشود. مزایای استفاده از نرم افزار،قبلا در این مقاله آمده که باید حتما مطالعه شود.اما نکته تاکیدی ما در این مقاله استفاده از قابلیت تعیین محدوده مکانی است که اگر خودروی شما به سرقت رفت و از آن محدوده خارج شد به شما از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی شود.با در اختیار قرار دادن اطلاعات نرم افزار به پلیس،از پیدا شدن خودرو اطمینان کامل تری پیدا کنید. بله این ردیاب شخصی قابلیت تعیین محدوده و نقاط جغرافیایی مورد نظر را دارد.

همچنین می توان با نصب میکرفون خارجی بر روی جی پی اس با سیم کارت دستگاه تماس تلفنی گرفت در این زمان تماس بصورت اتوماتیک برقرار شده و می توان صدای داخل کابین خودرو را شنید که اینکار در مواقع بروز حادثه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این امکان به ما اجازه می دهد تا بدون نگرانی ردیاب را در زیر خودرو و یا قایق موتوری و محیط خارجی وسایل مورد نظر نصب کنیم. در این ردیاب آنتن های جی پی اس و GSM بصورت داخلی می باشد بنابراین نیاز به نصب آنتن خارجی برای ردیاب نمی باشد که همین مسئله نصب و سیم کشی ردیاب را بسیار ساده می نماید. با فشار کلید SOS توسط راننده پیغام خطا بصورت پیامک و تماس تلفنی به شماره تلفنهای تعریف شده ارسال خواهد شد که در مواقع اضطراری و برای درخواست کمک می تواند مورد استفاده قرار گیرد. بصورت زنده و لحظه به لحظه میتوانید وسایل نقلیه خود را در هرکجای ایران و دنیا که قرار گرفته باشند از طریق اپلیکیشن موبایل، پنل تحت وب و پیامک کنترل و ردیابی نمایید. پنل اشتراک سالانه ردیاب های جی پی اس ماشین مادام العمر رایگان است.

همونطوری که شما میتونین اس ام اس بدین به دوستتون در خارج از کشور، این ردیاب ها هم میتونن به شما آدرسو اس ام اس کنن و هرجایی که رومینگ ایرانسل آنتن بده ، توی خارج از کشور هم کار میکنه ، ما الان ماشین هایی داریم که توی شبکه ترانزیت خارج از کشور میرن و صاحب ماشین کامیون هاشونو دست راننده داده و این کامیون ها وتریلی ها به کشورهای ترکیه و لهستان و اروپا میرن و توی ایران ردیابی میشن. این ردیاب برای نصب روی همه ماشین ها مناسبه و با برق همه خودروها سازگاری داره. این دستگاه روی همه ماشین ها جواب می ده؟ باتوجه به میزان شارژ نگهدارنده باتری های داخلی دستگاه ها آن ها میتوانند تا زمان موقتی فعال باشند. سیم کشی ردیاب بسیار ساده است و تفاوت آن با مدل GP021 در نداشتن میکروفن، دکمه sos و ظرفیت باتری داخلی آن است. به اینصورت که امواج ماهوارههای GPS یا دیگر امواج موقعیت یابی در جهان مانند گلوناس روسیه، گالیله اروپا و بایدو چین را دریافت می کنند و از طریق سیم کارت و فرستنده GSM خود بر روی بستر اینترنت اقدام به ارسال اطلاعات میکنند. در صورتیکه رله قطع کن نصب شود می توان از طریق ارسال پیامک یا از طریق نرم افزار ردیابی موبایل و از راه دور فرمان قطع شدن و وصل شدن رله را صادر نمود که در صورت قطع رله خودرو خاموش خواهد شد و تا زمانی که فرمان وصل ارسال نشود خودرو را نمی توان روشن کرد.


ردیاب GP020A با تمام شبکه های موبایل موجود در ایران سازگار می باشد و اطلاعات موقعیت خود را از طریق سیستم اینترنت GPRS به سرور مرکزی ارسال می نماید. تنها شماره های ثبت شده مجاز به شنود دستگاه می باشند. توجه داشته باشید که حداکثر کیفیت شنود ردیاب آهنربایی در حد کیفیت مکالمه تلفنی است. برای فعال شدن شنود ردیاب، می بایست با شماره سیمکارت تماس گرفت و بعد از وصل شدن به صدای اطراف گوش داد. چنانچه میخواهید یک ردیاب آهنربایی ارزان و باکیفیت خریداری کنید، برای استعلام قیمت و موجودی کالا با کارشناسان ایمن ردیاب تماس بگیرید. قیمت ردیابهای صنعتی متفاوت است اما میتوانید برای خودروهای سواری و سنگین با خیال راحت ردیاب دلتا 203A را استفاده کنید که قیمت مناسب و طول عمر زیادی دارد . عمر بالای باتری و قیمت ردیاب خودرو هم یکی دیگر از ویژگیهای مهم جی پی اسهای مغناطیسی به شمار میروند. بنا براین شما با خرید این محصول میتوان گفت یک ردیاب هم برای موتورسیکلت خود و هم برای خودرو و هر وسیله برقی که خواستار امنیت آن هستید تهیه نموده اید/. آیا سال اول که خرید انجام شده، هزینه اشتراک نیاز است؟
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]